1 Rejab 1432

Diam tak diam....
besok udah nak masok 1 Rejab 1432....
sekejap je....

bile masok je Bulan Rejab ni bermaksod Bulan Ramadan pun dah tak lame dah.....
sementaghe (semantara) kome ndak menunggu bulan Ramadan ni...
apekate kalo kome ambik peluang yang ade dalam Bulan Rejab....
banyak kome.....

kalo kome ndak tau ape kelebihan Bulan Rejab ni...Kome klik je kat sini --->Klik Je
Jadinye selamat beramal!!!

Update : Awok keluokan hadis yang awok letak semalam disebabkan ateh (atas) komen daghi (dari) seseoghang (seseorang) yang tak nak dikenali....teghime (terima) kasih ateh (atas) teguran mike tu....lepaih (lepas) ni awok akan lebih berhati2 lagi...

8 Responses to "1 Rejab 1432"

  1. Sama2 kita perbanyakkan amal kita ye..insyaAllah

    ReplyDelete
  2. pade teman bulan rejab ni bulan anakku.. sebab anak teman lahir pada 16 rejab 1429H.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. harap2 umur dipanjangkan nak sambut Ramadhan :)

    ReplyDelete
  4. hmm...sowy, hadis tersebut kalo x silap telah dikategorikan sebagai hadis palsu...Sebenarnya tidak thabit dalam hadis sahih yang menyatakan kelebihan Rejab. Cuma bulan ini termasuk dalam salah satu daripada empat bulan yang dilarang berperang padanya selain Zulkaedah, Zulhijjah dan Muharam.
    wallahualam

    ReplyDelete
  5. ya Allah! kalau xbace ni, mesti mmg lupe terus..kejap je mase berlalu..

    ReplyDelete
  6. cpt btol masa berlalu . nanti dah nak ramadhan , haih ..

    ReplyDelete
  7. tulah yeop , tau2 dah dekat bulan puasa dah. masa kita kurang keberkatan kot tu yg cepat sangat berlalu. Haishhhh.....

    ReplyDelete
  8. @cik Kalamhati....
    Insyallah...same2 le kite tambahkan amal ibadat kite..

    @cik eda_ej.....
    jaghang awok jumpe mak yang inagt tarikh lahir anak die dalam bulan Islam... mike le oghang pertame cik eda_ej...

    @cik munirah....
    Insyallah......sementaghe masih ade mase dan usie ni...moh le kite tambah2 amal ibadat...

    @En@cik anon...
    time kasih ateh teguran tu...Insyalllah lepaih ni awok lebih berhati2 lagi...

    @cik misyamissyou....
    Itu le tujuan awok...same2 kite ingat mengingat antaghe satu same lain...

    @cik nawal addina...
    same macam umo kite le....makin ke depan...makin bertambah...

    @En jurnal murahan....
    agaknye sebab kite sebok sangat kot???..... keje....keje.... keje....sampei mase pun kite tak ingat...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss