Ipoh Yang Meghiah (Meriah)...

Waaaahhh.....
tahon ni genap 23 tahon Ipoh diisyhtiharkan sebagei Bandaraya....
kalo umo manusie tu, umo tengah2 belajo tu.....

kat ateh (atas) ni awok letak ektibiti2 yang telah dan bakei (bakal) berlangsong sepanjang Hari Bandaraya Ipoh yang ke 23 ni...

tapi bukan itu yang awok nak ceghite (cerita)......
awok ndak kesahkan betape minggu ini di Ipoh...
bermule daghi (dari) haghi ini Jumaat 3 Jun 2011...
bakei diadekan karnival Haghi Bandaghaye (bandaraya) Ipoh

yang bakei diadekan bertempat di Dataran Ipoh (Berhadapan dengan Majlis Bandaraya Ipoh)...
macam2 ektibiti diadekan disini.......
bermule daghi (dari) pukoi 10 pagi membawak ke 11 malam....
siap deme bawak kumpulan JAMBU Maharaja Lawak tuuu...

dan minggu ini jugak....
bertempat di Stadium Indera Mulia, Ipoh....
diadekan jugak karnival Upin & Ipin....
sape yang ade anak2 tu, bawak2 le ke sini....
seghonok (seronok) deme cuti2 sekolah ni ade ektibiti...

kalo kome ndak maklumat lanjot pasei karnival Upin & Ipin kome bulih ke blog ni...
blog ni ade ceghite (cerita) ape yang ade kat karnival Upin & Ipin kat Stadium Indera Mulia ni nanti...
Blog daridirinisa

6 Responses to "Ipoh Yang Meghiah (Meriah)..."

  1. suka la deme oghang2 ipoh..hehe

    ambo oghe klate..tok penah sapa kat ipoh ni..penah sapa kat tg malim ajo..rumah adik ipar kat upsi..

    ReplyDelete
  2. seghonok ler oghang2 ipoh..sesekali ada sambutan begini.yg lbh seghonoknya tentu la bebdok kan..hehe

    ReplyDelete
  3. Teman terperasan, mike kat shoutmix..jadi teman singgah...moh ler kite ke karnival...

    ReplyDelete
  4. meriah sungguh nampaknya nanti.. macam2 ada... seronok la anak2, ma ayah la penat duk layan anak2 nanti... :)

    ReplyDelete
  5. @cik sarah-najwan....
    uiii...kompem le suke...bukan selalu ade event2 macam ni kat Ipoh......mase ni le ndak bawak anak2 berjalan...

    @cik Kalamhati....
    itu yang sebenonye.....anak2 yang paling suke...

    @cik Ros Anisza....
    moh le....same2 kite....

    @En SHaringinfoz...
    kalo udah lame tak datang Ipoh....kene le datang...

    @cik Fiqas....
    takpe....penat tapi seghonok layan kerenah anak2....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss