Ah Chai vs Mael Lambung The Movie


Maap le kome....awok jumpe gambo Mael Lambung je....gambo Ah Chai awok tak jumpe....
ini pun sebab pakcik gugel yang bagiii....hehehe

Ghasenye (rasanya) sape yang tengok Maharajalawak....
tau sape yang cipta watak Ah Chai dengan si Meil Lambung kan???...
kalo tak tau.....
ni awok nak kabo.....

si Ah Chai & Mael Lambung adalah watak ciptaan Jozan.....
Johan membawak watak si Ah Chai, ni kighe (kira) Ah Long versi Johan le ni....
sementaghe (sementara) si Zizan membawak watak Mael Lambung......
Mael Lambung ni dikatekan watak Abang Kawasan....ape yang kawasan nye entah le....

tapi bukan itu yang awok nak ceghitekan (ceritakan).....
ceghitenye (ceritanya)....
si Ahmad Idham akan buat filem Ah Chai vs Mael Lambung yang akan memulekan shoting mase bulan September nanti....
kighe (kira) Ahmad Idham bijak le....
die ambik peluang populariti watak Ah Chai dengan Mael Lambung....
dan die terjemah kan pulak ke layar Perak....
memang bijak......

untong jugak jadi naib Juaghe (juara) ni ye......
kumpulan Balas pulak....yang udah tersingkir awei (awal) daghi (dari) Maharajalawak pulak....
dikabokan telah disunting oleh David Teoh.....
kite tunggu je le pilem deme nanti keluo.....

6 Responses to "Ah Chai vs Mael Lambung The Movie"

  1. terbaek la...kalu mush xde pisau..mail lambung sanggup bg pisau...^_^

    ReplyDelete
  2. orang bisnes selalu pandai ambik peluang.. :D

    ReplyDelete
  3. tak sabo nak nengok deme blakon.. hehehhe..

    ReplyDelete
  4. aduhai nyerrrr....

    Bes la. kita gemo bebeno dgn Jozan ni. Tak kering gusi esp kalo Johan tiru gaya org tu.
    Saya..saya.. Fazilah Come To Me.

    Teheheheh

    ReplyDelete
  5. hehehe..teringat2 lawak depe ni..tp sayangnya tk menang..tkpela, bukan rezeki deme

    ReplyDelete
  6. ohh... ini ke asalnya kesal ah chai & mail lambung... hahaha.. kakyong tak ikut ML , tu yg ketinggalan.. ;)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss