Oh!belog.com



Kalo sebelom ni awok peghenah ceghite (pernah cerita) pasei Apesal.com....
kali ni awok nak berceghite (bercerita) pulak pasei Oh!Belog.com
kalo kome peghatikan (perhatikan) bawah setiap entri awok....
akan keluo gambo2 entri oghang (orang) lain.....
macam2 ceghite (cerita) yang ade......
dan kalo kome alert, caghe entri2 tu keluo same macam apesal.com kan????

Oh!Belog.com jugak satu medium yang mane kite bulih letakkan entri2 kite.....
dan entri2 kite tu walopon dah lame....
masih lagi akan 'berkeliaran' di alam blog .....
senang ceghite (cerita) oghang (orang) bulih bace le entri kite selagi tak keluokan daghi (dari) oh!belog.com....

kome tak payah susah2 ndak berjalan jauh2 ke blog oghang (orang)....
tapi macam awok cakap sebelom ni.....
walopon kome udah rejister dengan medium macam ni...
jangan le kome letak 100% kat deme tu.....
berjalan2 ke blog oghang (orang) pun bagoih (bagus) jugak.....
dapat kite berkenei2 (berkenal2) dengan kengkawan lain kan???? kan???

ok...ok....berbalik pade ceghite (cerita) oh!belog .com....
walopon awok kate kome bulih letak entri kome kat sini....
tapi ade limit jugak ni kome...
dalam sehaghi (sehari) kome bulih post 2 entri sahaje....
lebih2 memang tak bulih punye le....
jadile......walopon sehaghi (sehari) bulih 2 entri je....
tapi kome bayangkan beghape (berapa) lame entri kome dapat kekei (kekal) di alam maya ni kan??....

dan pendaftaghan (pendaftaran) kat oh!belog.com ni pree je kome....
senang bebeno le kalo kome ndak rejister dengan oh!belog.com ni....
ape lagi....
cepat2 le kome rejister......

7 Responses to "Oh!belog.com"

  1. thx yop sebar2kan info ni..

    tp taktau lah ade mase ke nak register- mister ni bagai sebab yg Apesal.com tu pun tak terlayan dah..huhu

    ReplyDelete
  2. apa syarat2 nya? ade kah mcm apesal.com jugak ke.. ;)

    ReplyDelete
  3. banyak benda2 macam ni,baik dlm atau luar negara

    ReplyDelete
  4. sahabatku D_08,

    maaf lama tak ke sini.. teman idok beghape nok sehat yeop woo.. sekaghang ni mcm ok sesikit doh..

    info mike ni baguih la yeop.. nanti teman gi ceghoye ke tempat tu yak..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss