Bangga ke kite bile Genting Taja Aston Villa

Genting taje Aston Villa.....
memule awok macam teghuje (teruja) ....
maklomle kampeni Malaysia nak taje tim bola EPL....
walopon awok tau Genting ni ape teghaih (teras) bisnes deme....

jadinye awok pun terai le masok web Aston Villa....
dan memang ade gambo Jersi Aston Villa dengan depan nye terteghe (tertera) name Genting.....
tapi kalo kome tengok bebetoi ....
udah teghang (terang) lagi nyate....
tertulih (tertulis) kat depan Jersi Aston Villa tu GENTING CASINOS


kome tak percaye tengok gambo kat ateh (atas) ni....
gambo si Agbonlahor (player Aston VIlla le ni).....
dalam bilik persalinan dengan Jersi 'away' Aston Villa....
tak percaye lagi???

kome tengok gambo kat ateh (atas) ni....
dan kendian bace artikel ni pulak....
Aston Villa & Genting

awok tak jadi ndak ghase (rasa) bangge dan ghase (rasa) Patriotik.....
udah teghang (terang) lagi bersulohhhh........

2 Responses to "Bangga ke kite bile Genting Taja Aston Villa"

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss