www.cikgushida.com

 gambo daghi pakcik gugel...

Uiiii.....
hebat Cikgu Shida ni....
daghi (dari) semate2 pemes (famous) kat youtube dengan 'miming' yang menjadi.....
dijemput pulak ke tibi untok diinterbiu.....

semalam pulak keluo pulak dekat Nona Tibi3........
kighe (kira) semalam ceghite (cerita) pasei hidup die...
macam mane die kat sekolah die....
macam mane die kat luo (luar)....
ade ayat die semalam yang awok ingat sangat....

'kenei (kenal) die dulu sebelom nak kutok die'
ambik kome.....
sape2 yang peghenah (pernah) kutok die pegi le kome berkenalan dulu dengan die....
die pun anak daghe (dara) lagi ni.....heheheheh

awok ingatkan udah habeh le kesah die...
ghupenye (rupanya) udah berlakon pulak.....
makin pemes (famous) le cikgu shida ni.....
tajok ceghite (cerita) ni www.cikgushida.com ....

dikabokan jugak dalam ceghite (cerita) ni banyak watak yang die lakonkan.....
awok nak ceghite (cerita) banyak2 pun kaghang (karang) tak seprais pulak kan....
jadinye kite tunggguuuu je le...

P/S: Kak Halima suke le ni.... maklomle sekampong.....daghi (dari) Parit!!!
P/S1: awok dulu pun tak gemo jugak dengan miming die ni......tapi udah die suke......lantak die lee......cekgu2 yang lain macam mane????

7 Responses to "www.cikgushida.com"

  1. glamer oh dia, takyah susah2 kena kurung dlm rumah kaca.
    ngeeee :P

    ReplyDelete
  2. mule2 nengok video die dulu rase cam ade satu urat putus die ni.. tp itu le manusie.. lain2 carenye..

    ReplyDelete
  3. dah rezeki cikgu shida ni..
    tak sabor nak tgk lakonan dia...

    dia mungkin pelik, tp ade ke dia nyusohkan org..?

    ReplyDelete
  4. alahai...teman nk sgt tgk yg nona tu..tp xde rezeki..missed pulokk...

    temna idak le kata minat kat cekgu ni tp rase geli ati tgk vid dia pun ade...

    buleh thn populer dah cekgu ni skrg..mcm2 retis dia dah jumpe

    ReplyDelete
  5. laaa hampir lupa psl cikgu sorang ni..ade lg kisah dia??igt da senyap..
    lupa lak baru lepas cutisekola.. biasa time2 tula dia wat video baru

    ReplyDelete
  6. Hmm ntah apa² la cikgu pompuan ni..

    cuba klik ni.. http://youthyousof.blogspot.com/2011/04/kesal-jelak-cara-cikgu-shida-luah.html

    Terima kasih.. ;)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss