JOZAN oberkonpiden.....



Dengan tak disangke2,...
SEPAH jadi Juaghe (Juara) Maharajalawak 2011.....
walopon sebelom ni ghamei (ramai) oghang (orang) jangke JOZAN yang akan menang....
tapi dengan skesta segmen pertame JOZAN yang berceghite (bercerita) kesah Hang Tuah dengan Pencughi (pencuri).....

sangat2 le tak menaghik (menarik) hati penonton dan jughi (juri).....
SEPAH pulak jugak dengan skesta Pencughi (pencuri).....
tapi deme pecah masok ghumah (rumah) Ustazah Nurbahiyah.....
memang menaghik (menarik) hati....dan menggeletek penonton dan jughi (juri).....

Masok segmen kedue .....muzikal komedi....
SEPAH menten Lawak......
ditambah pulak dengan kemunculan khas DAFI....
sementaghe (sementara) JOZAN baghu (baru) nak masok gear.....
tapi memang lawak skesta deme pasei Ah Chai dengan Mail Lambong The MUsical.....

awok ghase (rasa) deme berdue ni udah oberkonpiden.....
agaknye sebab deme tengok undi deme berdue paling tinggi sebelom final malam tadi....
ditambah pulak dengan deme kughang (kurang) idea....
itu yang akhirnye makan dighi (diri) deme....

SEPAH memang layak menang malam tadi....
dan awok tambah seghonok (seronok) bile jughi (juri) bertige yang ade....
memang profesional....
takde berpehak pade mane2 peserta.......

Tahniah......

P/S: dengo kate  5 tahon lagi baghu (baru) ade Maharajalawak.....

11 Responses to "JOZAN oberkonpiden....."

  1. sepah memang layak brgelar juara :D

    http://eleventx.blogspot.com/2011/06/aku-wow-di-tengah-malam.html

    ReplyDelete
  2. btol2...layak...jozan jd cmtu sbb dya maintain je dr awal ML...tp xpela..rezeki naib johan..okeh la tu

    ReplyDelete
  3. biarlah sepah menang, lagipun deme bertiga, RM350k bahagi 3 org. nabil le paling untung RM150k xde kongsi2.ekekeke

    ReplyDelete
  4. yang pasti, Nabil paling kayo..
    Dalam duk merungut rege barang naik. Undi sms tetap jalan..
    Adess

    ReplyDelete
  5. x tengok lagi ML ni.. dah habis baru nak tercari2 vidoe nya.. hehehhe..

    apa2 pun tahniah utk kmpl Sepah..

    ReplyDelete
  6. salam yeop ,

    mike ade astro ke?
    teman xde ler...
    tp teman update juge le prkembangan2 astro ni sikit2...

    tapi kan..teman xkenal sgt dgn sepah..teman minat kat jozan .. hehe :p

    ReplyDelete
  7. saya sorang je ke tak layan rajalawak?huhu..

    ReplyDelete
  8. terkejut gak sepah leh menang sebab undian jozan dah byk..apa pun dh memang rezeki sepah ler ni

    ReplyDelete
  9. teman nengok kat youtube aje..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss