Pameran Siri Bercakap Dengan Jin

Haaaa....
awok takde idea nak taip entri baghu (baru)....
ditambah dengan kebizian awok minggu ni.....
maklomle minggu ni awok ade event yang berkait dengan Makan....
nanti2 le...udah habeh awok ceghite (cerita) pasei event awok tu ye....

sekaghang (sekarang) ni awok ndak buat hebahan umum....
sape2 yang peghenah (pernah) ato (atau) minat dengan Novel Ceghite (cerita) Hantu....
Siri Bercakap Dengan Jin....
kome bace kat bawah ni.....
teghutame (terutamanya) yang tinggei (tinggal) di sekitar Ipoh atopon (ataupun) dikawasan yang berdekatan....


TEMPAT :  ARAS BUMI
                   PERBADANAN PERPUSTAKAAN AWAM NEGERI PERAK (PPANPk)
                   NO 17, JALAN RAJA DIHIILIR 30350 IPOH PERAK
 

TARIKH :  16  JUN - 16  JULAI 2011
MASA  :  9.00 pg - 6.00 ptg (Isnin - Jumaat)
9.00 pg - 3.00 ptg ( Sabtu)

ANJURAN :  PPANPk 

Dengan Kerjasama
JABATAN KEBUDAYAAN DAN KESENIAN NEGARA NG. PERAK, 
PERSATUAN KARYAWAN NG PERAK , 
DEWAN BAHASA & PUSTAKA WILAYAH UTARA  , 
UPSI DAN YAYASAN NEGERI PERAK

Moh Komeeee.........

8 Responses to "Pameran Siri Bercakap Dengan Jin"

  1. err bercakap dgn jin..idak ler awok berani..hehe

    ReplyDelete
  2. ni kalau tengok kompom malam tak leh tidor..seram

    ReplyDelete
  3. kalo teman duduk di ipoh mesti pegi nih.. macam best..

    ReplyDelete
  4. senayan depan ada gak forum bincang pasal karya siri bercakap dengan jin kt taman budaya perak sebelah library tu...

    ReplyDelete
  5. ooo yer ke..mm best jugak tu..aku suke bace buku2 siri tu sbb suke bace bab2 dia setel kan prob orang tu..mm tqq sebab bagi info..tq tq :)

    ade sape2 nk buat konvoi ke..jom pegi ramai2..ehehe

    ReplyDelete
  6. saya mmg peminat siri ni dulu.. saya jadikan koleksi.. tapi Ipoh jauh la.. kenapa tak buat kat k.l je ek..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Yob, dulu2 akak rajin mace buku dia ni. Mana ropa orangnyer? Nanti kalu Yob pegi pameran tu, amik gambor Tamar Jalis ni dah tempek kat sini yek. Cam terer jer dia lawan jin puaka ni.

    ReplyDelete
  8. menarik ni...sesekali bercakap dgn jin..hee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss