Tahniah Terengganu Menang Berganda

Tak banyak awok nak cakap kan...

Tahniah pertame...
sebab menang Piala FA yang kome udah tak menang dekat 11 tahun tu....
ditambah hebat lagi sebab kome bermain bermati-matian ....
dan kome tak putuih (putus) ase walopon sedo mase permainan udah nak tamat....
kome memang pejuang....


Tahniah kedue...
sebab jadi juaghe (jaura) keselughuhan (keseluruhan) SUKMA 2011 kali ni...
nampak gayenye sukan kenu & mendayong udah jadi lubuk utame Terengganu menuei (menuai) Emas...
macam mane sukan berbasikal yang buatkan anak Terengganu terkenei (terkenal) di peringkat dunia...
agaknye bulih sukan Kenu & Mendayong jadikan anak Ganu terkenei (terkenal) pulak???



dengan due tahniah yang Terengganu dapat ni mengesahkan bahawe Terengganu le kuase sukan utame Malaysia dalam mase 3 tahun kebelakangan ni....

ape ghahsie (rahsia) Terengganu sampei bulih dominasi sukan kat Malaysia ni???
struktur pentadbiran sukan yang baik???
infrastruktur sukan yang lengkap???
moge2 negeri2 lain pun dapat ikot jejak Terengganu dalam melahirkan atlet2 yang baik....
dan bulih bersaing di peringkat antaghe bangse (antarabangsa).....

tepuk dade tanye seleghe (selera)....

7 Responses to "Tahniah Terengganu Menang Berganda"

  1. ade salah sorang kawan teman tuleh di fb.. -itu piale ke baldi.. atenye beso beno..-

    huhuhu..

    ReplyDelete
  2. tak sia2 lah ai sokong ganu..ahaks! *tetiber

    ReplyDelete
  3. stadium runtuh bukan menjadi halangan utk deme berjaye:)

    ReplyDelete
  4. Betul tu semua... bangganya aku...ganu menang haha... 10thn menanti piala FA...akhirnya dapat jg kali ke 2 huhahuhahaha... Min Dungun Terengganu

    ReplyDelete
  5. tahniah terengganu
    terengganu akademik hebat
    sukan pun hebat
    :-)

    Juvana Episod 8

    ReplyDelete
  6. yeyey..
    ganu berjaya peteh keting kijang..
    lambat eh mb nak announce cuti peristiwa, sukma pun mendahului carta gok.. =)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss