Previu Zombi Kilang Biskut

Pada hari Sabtu yang lepas......
15 Mac 2014 bertempat di TGV AEON Station 18, Ipoh....
telah diadakan previu filem Zombi Kilang Biskut arahan Tuan Direktor Mamat Khalid....
majlis yang pada mulanya dirancang bermula jam 6. petang tapi ditunda ke pukoi 8.00 malam...

awok sejujurnya bukanle kaki tengok wayang ni.....
tapi bila kengkawan Yob4ever.com offer sebab dijemput oleh Tuan Direktor nye sendighi...
dan tiket pun ada lebih...
awok ok je.....

cerita Zombi ni kira udah jadi trademark Mamat Khalid...
oh yeaaa.... pada yang suka menonton cerita2 yang berat....
awok nasihatkan janganlah menonton cerita ni.....
bukan apa..... cerita jenaka ringan macam ni.... bukan sesuai untuk kome....

tapi pada yang nak rileks2 ....
tak nak berfikir banyak bila menonton wayang...
ini cerita untuk kome...
pada awok cerita tak mengecewakan ...
berbanding dengan naskhah Abang Mamat yang sebelum ni...
Husin, Mon & Jin Pakai Toncit (HM&JPT)....

kalo awok ukur pada tahap 'kegelakan' penonton malam previu tu...
Zombi Kilang Biskut 2 - 3 takuk lebih baik dari HM&JPT...
tapi masih tak boleh menandingi Hantu Kak Limah Balik Rumah.....
tapi awok terkesima di akhir2 cerita Zombi Kilang Biskut....
sebabnya awok rasa tergantung atopon cerita ni memang sengaja menggantungkan jalan ceritanya....

lepas tu baru le awok faham....
akan ada satu lagi cerita Zombi yang akan keluo...
dan cerita akan datang tu....cerita final untuk trilogi Zombi tuan Direktor Mamat Khalid......

ok le...... macam biasa awok sertakan gambo2 berkaitan kat bawah...
jangan marah ye... gambo jauh je semuanya....
hikhihkhk...

ape lagi kome...
moh kita menonton filem Zombi Kilang Biskut ni yang akan bersiaran bermula pada 20 Mac 2014 di pawagam berhampiran anda....

P/S: Awok suka bila ada scene cerita Zombi Kilang Biskut ni dibuat di Taman Rekreasi Gunung Lang
P/S: Kome tau tak yang Abg Mat ni adik kepada Datuk Lat kita....



Sesi Q & A barisan artis dengan media dan penonton.....
antara artis yang ada...
Awie, Eina Azman (lawo dia ni), Usop Wilcha, Wani Wahab Bi, Pak Jabit, Ilya, Syuk SYJ .....




12 Responses to "Previu Zombi Kilang Biskut"

  1. Teringin nak tgk filem ni jugak .. if berpeluang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sile..sile.tengok.... 20/03/2014 ni start citer ni....

      Delete
  2. start dr zombie kg pisang, CN tgk filem mamat khalid.. hee.. lawak yg comel2. hee..bg CN HM&JPT kurang menyengat. In shaAllah ada kelapangan, CN nak p tgk ZKB pula la.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...sile le..sile lee.... awok jamin gelak beso punye le.....

      Delete
  3. oh ye ke.. adik dato' Lat.. huh berseni sungguh adik beradik ni kan...

    suka citer yang santai santai gini.... hilang stress... tapi kita pun bukan kaki wayang jugak. tunggu CD je lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahakkkssss....... awok kompem cari CD lepas ni... udah tengok sekali ni jadi leee....hihkhihkhik

      Delete
  4. minggu depan la mula ditayangkan ya? dah lama tak tengok wayang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20/03 ni..... hari Khamis....... awok pun dah lama tak tengok wayang....... ini le baru tgk...

      Delete
  5. memng suka dgn arahan mamat khalit..bangga dgn anak jati perak..menghasilkan filem mngikut bdaya tempat asal beliau.. good job ro..mesti best filem ni..mcm hantu kak limah

    ReplyDelete
    Replies
    1. awok setuju...jarang ada direktor yg jati diri kenegerian kuat mcm abg mat ni... awok pun bangge

      Delete
  6. mlm ni nk pg nengok...ingt cte hantu kak limah dulu..kwn teman kte bestnye jd owg perak sbb bhase owg perak best..hahaha..kmbg kuncop hati ni bangga..hehehehe

    #Salam dr org Pdg Rengas.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ate camne.. soghonok ke idak ceghite nye yong???

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss