Redho Atas KetentuanNya



Awok yang sebenonye nak up kan entri lain pagi ni........
tapi disebabkan oleh berita yang sedih yang Malaysia dapat malam tadi...
awok tangguhkan dulu entri awok.....

berita yang kita semua rakyat Malaysia tak nak dengo...
dah pun terjadi....
walopon serpihan MH370 ni belum betoi2 dijumpai....
tapi berdasarkan rujukan satelit perjalanan terakhir MH370.....

walopon harapan tipis.....
awok dan rakyat Malaysia masih berharap keajaiban akan berlaku....
dan bermula daghi haghi ini....
header blog awok akan berwarna kelabu sehingga ke tarikh yang awok tak tau bila......
sebagei berkongsi rasa sedih keluarga dan rakyat Malaysia ateh kejadian yang menimpa MH370.....

13 Responses to "Redho Atas KetentuanNya"

  1. takziah buat keluaga penumpang MH370...

    ReplyDelete
  2. Semua yang berlaku ada hikmahnya. Takziah untuk keluarga MH370 yang terlibat.dan sentiasa mengharap keajaiban

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah buat yg berugama Islam dan Takziah buat semua warga MH370 yg bukan berugama Islam...

    ReplyDelete
  4. sedih...tp kena redha ye dok yop dan teruskan kehidupan...memang masih mengharapkan sesuatu yg positif...tp ape pon kembali kepada Allah la juga..Dia yg menentukan segalenye

    ReplyDelete
  5. Takziah buat ahli keluarga penumpang dan anak kapal pesawat MH370.

    ReplyDelete
  6. lagi tak nampak bukti rasa mcm tak mo caya jer..

    ReplyDelete
  7. takziah dan al-fatihah.. hanya Allah yang tahu apa terjadi..

    ReplyDelete
  8. sedihh..speechless..harap2 segala bukti ditemui...

    ReplyDelete
  9. Takziah buat ahli keluarga penumpang dan anak kapal pesawat MH370. Semoga Malaysia dan MAS ambil iktibar daripada kejadian ini untuk mengelakkan berlaku lagi... seram lak nak naik kapalterbang skrg ni.... :(

    ReplyDelete
  10. kepiluan yg tak terucap dgn kata2...

    ReplyDelete
  11. betul..walaupun kita x terlibat tetap merasakan... kesihan yg dihadapi oleh alhli kluarga yg terlibat...

    ReplyDelete
  12. Allah sahaja yg mengetahui apa yang berlaku...terus berdoa agar usaha mencari dipermudahkan..

    ReplyDelete
  13. Takziah buat keluarga mereka yg terlibat. Sy juga msh mengharap keajaiban

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss