Let's Unite & #prayforMH370

Awok mengikuti laporan Astro Awani dari masa ke semasa.....
siriyesli...
makin awok mengikuti laporan deme...
makin berdebo awok jadinye...

berkenaan MH370 ni...
banyak benda yang menjadi misteri...
MH370 yang baru berlepas dalam 40 minit...
tiba2 boleh hilang hubungan secara tiba2...

kemudian 2 penumpang misteri MH 370...
yang menggunakan pasport curi...
FBI pun dah ikut sama...
atas alasan ada rakyat USA yang terlibat....
errrmmmm misteri sungguh..
terlalu rahsia maklumat yang kita harapkan....

apapun marillah kita sama2 berdoa untuk keselamatan penumpang MH370...

4 Responses to "Let's Unite & #prayforMH370"

  1. Ni pun tengah dapatkan maklumat terkini

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 le kita berdebo.... tak pernah lagi selain pilihanraya awok tengok berita dari pagi ke malam...

      Delete
  2. betul tu, penuh misteri kejadian ini.. terlalu patas ia berlaku.. apayang boleh kita lakukan hanyalah berdoa agar semuanya selamat dan dilindungi oleh Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye cik Aiza.... kita tertanya2 apa yang sebenonye berlaku... lagi lama ...lagi kita rasa nak tau..... betoi tu...sama2 le kita berdoa moga deme semua selamat...

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss