18 Responses to "Wordless Wednesday"

  1. Ni bukan kat gunung lang kat ipoh area nak g jelapang tu kan?boleh naek bot pegi seberang kan?rindunyaaaaa kat tempat ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa..... tak suprise la camni...... makin lawo dah tempat ni sekarang...

      Delete
  2. tq ecah khalili sbb teka gambo en. d....sy xleh view pic...

    hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu le pasei nye.... cepat sangat dia teka.... betoi pulak tuuu

      Delete
  3. kat mana nie..cantik pemandangan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tak percaya... ini kat Ipoh je ni....

      Delete
  4. cantiknyaaa view....subhanallah

    ReplyDelete
  5. eh..bukan2..ni kat mana pon sy xtao..abaikan komen y pertama tu.. (cara2 cover balik)..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmmm........ sekali teka udah betoi..... mike hebat...

      Delete
  6. cantiknya .. hijau mata memandang... suka tau tengok keindahan alam . rasa sejuk je...
    bila la berjodoh pergi sana pun tak taulah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak susah.... dari Penang exit Ipoh Utara.... susur keluo jalan masuk ke Bandaraya Ipoh.... tempat ni dekat dengan highwayyy.... signboard nye pun nampak dari highway....

      Delete
  7. lawa tepat ni.. sayangnya tak pernah sampai.. selalu tengok dalam gambar je.. kalau dari highway tu ada nampak juga signboard ke gunung lang ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa....... kalo balik ke Lenggong tu.. singgah2 le... dkat sangat dah tuuu

      Delete
  8. cantiknya..tenang dan jernih airnya...kalaulah berpeluang kesana..pasti banyak sudut menarik yg jadi mangsa lensa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. awok ada koleksi Hutan Lipur/Sungai yang awok jelajahi kat Perak ni...... lagi tenang ooooo...dengo bunyi air sungaiiii

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss