Entri ke Seribu



Alhamdulillah.....
akhirnya setelah 6 tahun.....
blog awok ni bersiaran.....
akhirnya....

awok telah menulis entri yang ke 1000 ...
blog awok ni ada pasang surutnya....
adakala banyak entri awok naikkan sehaghi....
dan selalu jugak blog awok tinggeikan tak dikemaskini....

kadangkala.. .
semangat nak menulis tu takdel langsung ..
dan ada jugak semangat tu membara...
dan idea pun laju je macam ayo....

Terima kasih pada semua yang masih sudi bertandang ke blog picisan awok ni....
kedatangan kome...komen kome dan juga tegur sapa kome di cbox menaikkan semangat awok menulis....
terima kasih...terima kasih.... terima kasih...
tak terbalas jasa kome....

teringat entri pertama awok dulu....
teghasemacam lawak je....

12 Responses to "Entri ke Seribu"

  1. Tahniah buat entry ke-1000. hahahah.. Orang baru 100 je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq...tq...tq.... takpe daghi 100 nanti jd ke 1000 le tu

      Delete
  2. uiii...hebakkk...tahniah le yob..teman bru berapaaa je..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq...tq.... awok pun tak sangka... tapi itule..lepas 6 tahun..... baghu ke seribu...

      Delete
  3. Tahniah...pergh..dah seribu entry tu. syabas yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq cik wantie... tak seberapa ..kalo dibandingkan dengan otai2 lain..... deme lagi hebat...

      Delete
  4. tahniah...dah seghibu entry kome...teman x kire pun entry ke berapa...main taip jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq..tq..... awok pun main taip je... tapi kat blogger dashboard tu kan ada tunjok... itu yg awok tau tuuu

      Delete
  5. wah.. dah 6 tahun usia blog ini.. tahniah dah 1000 entri.. semoga terus success.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq..tq..tq doakan awok terus rajin menulis...

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss