Piala Sultan Azlan Shah 2014

Memandangkan Kejohanan Hoki Piala Sultan Azlan Shah 2014 ni bakei berlangsung bermula malam ni....
dan diadakan di Stadium Hoki Ipoh...
Kejohanan yang masuk edisi ke 24 ni disertai oleh 6 negara.....
dan berita tak baiknya.... Malaysia tak pernah jadi juara.... alahaiiii



haaa....kenapa pulak entri awok berkaitan dengan hoki ni???
agak2 kome nampak tak apa hubungan kejohanan ni dengan pelancongan???....
ok ...sifirnya mudah....
Kejohanan ni bertaraf antarabangsa..... dan ada pengikutnya sendiri...
bila pengikut kejohanan ni datang ke Ipoh.....
secara tak langsung deme akan berbelanja....
dan masa terluang deme akan pergi melawat 2 - 3 tempat.....
tak kira le deme ambik masa lama ato idak.....
itu awok tak cerita lagi pasal pasukan dan pegawai yang menyertai kejohanan ni....
dan tak cerita pulak Pegawai yang terlibat secara langsung dengan Kejohanan ni....

Sementara tu...
kat bawah ni awok letakkan jadual kejohanan edisi ke 24 ni.....
oh yeee....
tiket masuk percuma je....
kecuali yang nak duduk kat grandstand...... itupun by invitation only.....
kalo tak nak tengok kat stadium...
diberitakan kejohanan ni akan disiarkan secara langsung di Astro Arena saluran 801 ....

Thursday 13 March 201413-03-2014 18:05Australia- : -China
 13-03-2014 20:05South Africa- : -Malaysia

Friday 14 March 201414-03-2014 18:05Korea- : -Canada
 14-03-2014 20:05China- : -South Africa

Sunday 16 March 201416-03-2014 18:05Australia- : -Canada
 16-03-2014 20:05Korea- : -Malaysia

Monday 17 March 201417-03-2014 16:05South Africa- : -Australia
 17-03-2014 18:05China- : -Korea
 17-03-2014 20:05Malaysia- : -Canada

Wednesday 19 March 201419-03-2014 18:05Canada- : -South Africa
 19-03-2014 20:05Malaysia- : -China

Thursday 20 March 201420-03-2014 18:05Canada- : -China
 20-03-2014 20:05Korea- : -Australia

Saturday 22 March 201422-03-2014 18:05Australia- : -Malaysia
 22-03-2014 20:05South Africa- : -Korea

10 Responses to "Piala Sultan Azlan Shah 2014"

  1. strategi pelancongan gak tu kan. that why la banyak negara yang suka menjadi tuan umah pada kejohanan olimpik. Lebat wooo dapat ... Bik untuk ekonomi negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoii... kita nampak macam keluo belanja banyakkk... tapi pulangan nyeeeeeee....

      Delete
  2. aiza tak mengikuti sangat suka hoki ini.. apa-apapun, doakan semogamalaysia berjaya.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin....... Insyallah .....moga2 berjaya le hendaknyaaaa

      Delete
  3. xminat hoki tp pernah ge stadium lyn hoki zaman mirnawan yg ensem tu....

    hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekek.... betoi le oghang kata..... lelaki tgk bola/hoki sbb minat sukan tu... tapi pompuan... sbb ahjli sukannye..... kekek


      errrr......awok tak seksis yeee

      Delete
  4. tp berapa minat hoki..tp minat Raja Nazrin Shah hehe..err ada kaitan ke..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada.... sebabnya perasmian Kejohanan ni akan dirasmikan oleh Raja Nazrin Shah.... maklumle...sekaghang baginda pemangku Sultan...

      Delete
  5. terima kasih ^_^ acik minat juga hoki

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss