Semangat dengan kederat tak seiring

Wahhh...tajuk entri awok kali ni lain macam sikit.....
Ceritanya camni...
Awok baghu je sampei daghi Kolumpo malam tadi....
Opis Awok ada anjurkan pertandingan futsal antaghe bahagian...

kalo dulu awok takde masalah nak berlari tak beghenti setiap masa dalan padang...
tapi sekaghang bila umor udah masok tahap pertengahan 3 series ni....
semangat dengan niat masih macam dulu....
tapi tang kederat....alahaiiiiiiiii......
udah kata tak boleh....hikhikhikhik....

awok kena sedo dighi dah niiiiiii....
takpele asei kan sihat lagi ok le....

22 Responses to "Semangat dengan kederat tak seiring"

  1. Assalam,
    baru 3 series...okay lagi tu...kalu tak mampu sangat pun, buat perlahan2...jangan ikut macam dulu lagi..
    Yang pasti jangan berhenti terus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumussalam BUNDA..... awok nise bab udah lama tak berfutsal...... tau2 terus main je... mmg jenuh le... haghi ni satu badan sakit...

      Delete
  2. hihihihihi...sama ler kita...dah lama benor x bersukan...kena aktif balik ler lepas nie...tahun nie ada sukan kat terengganu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke...... bersukan ni tak bulih tinggei terus... kalo tinggei ...mmg semput....... moh kita bersukannnn

      Delete
  3. kena buat excercise bebanyak ni... tingkatkan stamina..

    hahaha...memsan kat org pandai le, diri sendiri pun tak ber excersice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahakkkk....sama2 le kita berpesan pada dighi kita dan oghang lain.... teruskan bersukan...

      Delete
  4. hihihi...ater biasa ler tuu..makin lama makin tak larat ler nampoknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ato kata lainnye..... makin lama makin tuaaa..... hihihihihih

      Delete
  5. Samer ler ngan teman ni haaa yeop oiiiii... udah three series ni haaaaa.... ater gitu ler ghamak nyer biler udah makin remaja ni...ekekekekekeke.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekek...... stended..... makin lama makin 'power' kita ni.... awok lagi pulak mmg tak minum susu.....itu yang makin power tuuu..... nasib baik awok ada jugak makan supplement..... itu pun sebab mem awok paksa.... hikhihkhihk

      Delete
    2. Same ler ngan teman ni yeop... dulu2 nak makan supplement mem yang paksa tapi skrg ni udah takyah dah sbb teman pakai jer makan sendiri... :D

      Delete
    3. ahaks..udah jdi keperluan pulak suppkiment ni..

      Delete
  6. itu normal..lumrah hidup..makin jasad dipanjat usia,makin kudrat makin bersisa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi tu cik puan Kamsiah.... makin meningkat umo... makin metabolisme badan kita menurun.... takpe le.. asei kita sehat.... dan takde penyakit kronik...

      Delete
  7. biasa mmg cam tu
    kdg terlupa tentang kemampuan diri :)
    rasa boleh tp sebenarnya dah xmampu... heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye Sop.... bila terlalu memaksa diri yang udah tak berapa mampu tu... sudahnya.. dighi sendighi yang sakit..... senaman pulak kughang....

      Delete
  8. ikut kemampuan badan kita juga.. aiza pun dah mula masuk 3 siri juga, hehe.. tapi ada orang kata semakin bertambah usia kita semakin kita kena gandakan senaman sebab kadar metabolisme semakin menurun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan jugak kena makan supplement.... bukan ape.. sebagei pengganti bend ayang udah hilang dalam badan kita..... makin meningkat usia... makin menurun kadar pemulihan badan kita ni......

      Delete
  9. 3 series..mude lagi ler...teman dulu...ujung2 3 series...klu setakat main netball tu..masa penuh selamba je...bila dh ujung2 tu...separuh masa pun dah semput...mintak nyawa...hehehe...apa2 pun..janji sihat yob...

    ReplyDelete
  10. Biasalah tu.. Smua tu pinjaman dr Allah. LM
    Dah masuk 3 series ni pun semput je klu byk wat kerja. Semput mengah la bkn asma. Ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi tu. . bila Dia nak tarik...bila2 masa Dia boleh tarik... ingat sebelum sakit

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss