Hujan di Ipoh

Alhamdulillah....
Hujan di Ipoh sekaghang ni.....
Moge berkurangan le jerebu yang melanda....

P/S: Main short entri je haghi ni..... Audit le katekan....
nanti awok baleh berjalan ke blog kome....

12 Responses to "Hujan di Ipoh"

  1. kat sini pun dah ada gaya nak hujan..hujan la lebat lebattttt...hehehe :D

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. kat sini takde nampak macam nak hujan pun.. huhu..

    ReplyDelete
  3. Alahamdulillah.. Sini pun hujan lebat

    ReplyDelete
  4. selamat beraudit...dan kat gerik malam ni hujan lebat

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah :) stelah lama xhujan..

    ReplyDelete
  6. syukur udah hujan..rimas mata tengok pemandangan kaburr

    ReplyDelete
  7. hujan juga akhirnya,.. jerebu kian pulih di tempat mama ni...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, dekat bangi semalam pon hujan. Nikmat Tuhan. Petang tadi pon baru je hujan.

    ReplyDelete
  9. kat sinipun ujan...ahamdulillah..kurang dah jerebu..semalam ipu 333 di manjung nih...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..kat jhr dah beberapa hari hujan..kurang dah jerebu

    ReplyDelete
  11. melaka baru semalam turun hujan..alhamdulillah syukur. segar dah pagi ni

    ReplyDelete
  12. heee.. teman pun kat sini ujan gak semalam.. tp alahai.. ciput je ujan nye.. hemm.. jadi lea daripada xde lansung kan.. at least ada gak kurang jerobu dari hari sebelumnya kan.. he2

    salam.. teman datang curi2 masa kunjungbalas tuan tanah disini.. thanx sudi singgah n baca entri teman yea.. jangan lupa singgah selalu yea.. heee.. salam meriah..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss