Wordless Wednesday

Lata Perahu


45 Responses to "Wordless Wednesday "

  1. dah lama tak pergi air terjun... alahaiiii... bestnya!

    ReplyDelete
  2. Aman damai..boleh tenangkan perasaan..

    ReplyDelete
  3. xberani g sini,hmmm fobia,takut.

    ReplyDelete
  4. cik Izan Ishak....
    memang best...awok memang gemo ke kawasan air terjun..... dengo bunyi air.....bunyi binatang2 ...tenang...

    cik Nuyui a.k.a miss YUI...
    besttt....menenangkan jiwa....

    cik Mieza Jhaa K...
    memang betoi...itu sebab awok suke kesini...

    cik Puan Rara...
    ngape.....mike ade sejarah ke dengan tempat air terjun???...

    ReplyDelete
  5. tetiba rase nak angkut kain baju kotor pegi basuh kat sana..ala2 kononnye kat rumah xde ayor paip.

    ReplyDelete
  6. cik Nini D....
    kekekeke..... jimat bil ayo...jimat bil api.. kekekek....

    cik AiSyA LiEzA....
    memang besttt........

    ReplyDelete
  7. arwah mak sy suka berkelah kt tempat2 mcm ni tp masa kami kekecik dulu, kami kelah kt bendang kt smgoi je :)

    ReplyDelete
  8. nyaman... lama dah x mandi manda kat air terjun...

    ReplyDelete
  9. dah lama tak ke sungai/air terjun...sejak kes kencing tikus meragut nyawa..

    ReplyDelete
  10. Cik Bada Ariff.....
    sape name Arwah mak mike ye???... kot2 mentue awok kenei?? Mem awok kenei ke....

    cik fiqas Rafie....
    sesekali bawka famili seghonok jugak tu....

    ReplyDelete
  11. @Encik zakirasli....
    kekekeke.....

    ReplyDelete
  12. @Encik muaz_kkgp...
    memang sejuk dan nyaman...mike mesti udha sampei sini kan???

    ReplyDelete
  13. @cik Normi Nieza...
    haaa....... tempat ni kat Padang Rengas......

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat mandi. lama dah tak pi air terjun .

    ReplyDelete
  15. perghhh wat terjun tiruk best nih

    ReplyDelete
  16. sangat mendamaikan jiwa bila ke tempat macam ni kan.. :D

    ReplyDelete
  17. Dekat mana nie . pheww bestnyerr !

    ReplyDelete
  18. takpe cik akak tengok gambo je...
    cik akak tak pernah lagi mai air terjun nie..huhu...

    balik dengan nada kesian ...

    ReplyDelete
  19. besnyee mandi air terjun . :D

    ReplyDelete
  20. @Cik/Encik otak kosong....
    haaaa.....pegi..pegiiii..... sesekali pegi bestttt...

    @cik amirah...
    terjun tiruk pun....pastikan dulu...tempat tu dalam.... kalo tak........ tau le naseb....

    @cik Mizz Aiza...
    iyeee...memang tenang... tapi pade awok..setakat ni...Lata Kekabu terbaik....

    @cik unsecretostory....
    ni kat Padang Rengas....

    @cik Nao Mei @ cik akak....
    takpe..takpe...datang Semenanjung.....hello je.......kompem sampei temapt air terjun...

    @cik Mardeeya...
    mmg besttttttt

    ReplyDelete
  21. @Encik farid salleh...
    haaaaa..... ini kat Padang Rengas.... name tempatnye... nanti!!!!!

    ReplyDelete
  22. @Encik farid salleh...
    haaaaa..... ini kat Padang Rengas.... name tempatnye... nanti!!!!!

    ReplyDelete
  23. cantik dan damai sekali lokasinye Yeop....

    best berendam ni

    ReplyDelete
  24. @cik Ummi Hanie....
    cantikkkk...... tapi jauhhh...walopon dekat......

    ReplyDelete
  25. Subhanallah! Damai jer tgk pemandangan ni. nak pergiiiii.

    ReplyDelete
  26. @cik Nies alhaq....
    memang damai..itu sebab awok suke ke air terjun..menenangkan jiwe...... menikmati keindahan ciptaan Allah....

    ReplyDelete
  27. ni kalau karen ni mesti banyak ikan.....bestnye dah lame xmandi sungai

    ReplyDelete
  28. @cik Siti Nadey...
    chaitttt.... ade ke nak karan ikan... elok2 bulih beso...dengan anak2 ikan mati...... ate..moh le pegi mandi sungeiii

    ReplyDelete
  29. Cantikkkk. Lama x mandi air terjun. Time panas gini sedap berendam

    ReplyDelete
  30. @cik LM.....
    Memang sesuei.... Paneh2 camni berendammmmm

    ReplyDelete
  31. salam bro jom kita exchange link nk?
    http://zirahnamia.blogspot.com/2013/06/link-exchange.html

    ReplyDelete
  32. tenang je..best kalau dpt mndi kt situ :)

    ReplyDelete
  33. bestnya dapat mandi air terjun...sejuk dan mendamaikan

    ReplyDelete
  34. halamaks...rindunya nak mandi air terjun ni~

    ReplyDelete
  35. @cik admin....
    amboi laaa...awok open je komen ni pade umum... terus mike citer pasei link exchange kat sini ye???..... gasak le... asei jangan spam udah...

    @cho a.samad jaafar...
    bukan cho..... tapi kat Padang Rengas....

    @Encik S.K.A....
    mmg besttt...... selagi tak masuk Ramdan ni sesuei le pegi.. kalo udah masok bulan pose..... tak sesuei pegi siang...

    @cik Latifah Zainal...
    ye...memang tenang dan mendamaikan...itu yang awok suke pegi tu...

    @Encik krole....
    kalo rindu kene pegi le..... kalo tak nanti.... gile bayang.... hikhikhikhik

    ReplyDelete
  36. @cik sha (chirp chirp)...
    mmg bestttttttttttttttt

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss