Ipoh - Terkini

Bandaraya Ipoh
Kome buat tak tau je dengan entiti2 ateh gambo ni...

Bandaraya Ipoh

Alhamdulillah....
Ipoh sehingge ke masa ini masih lagi cerah...
gambo2 ni awok ambik daghi opis awok....
sekejap tadi.....
moge2 tak sampei le jerebu tu ke Ipoh...
amin....

31 Responses to "Ipoh - Terkini"

  1. Ewah-ewah....dalam ofis sempat juga ambik gambor....hihihi...terbaik lah...sure suka :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah masih cerah lagi cuacanya..

    ReplyDelete
  3. kat ipoh cuaca memang elok cantik je.. :)

    ReplyDelete
  4. Cantiknya picture awan tu..guna camera DSLR ke??

    ReplyDelete
  5. @cik Nao Mei @ cik akak...
    sesekali.... kekeke......

    @cik Mizz Aiza...
    Alhamdulillah...setakat ni ok... tapi ade tanda nak kene jerebu dah ni...

    @cik Mimie Najib..
    setakat ni... besok luse tak tau lagi...

    @cik puteri airyn....
    ye.... maleh sebenonye pakei ni...... beso...kamera awok yang tahun Lata Sempeneh tu senang... kecik dan compact..mudah bawak ke mane2....

    ReplyDelete
  6. Tapi guna DSLR dapat kepuasan ambik gambar.. saya pun ada 1..canon je..

    ReplyDelete
  7. @cik puteri airyn....
    yang tu betoi.... tambah kalo pandei bermain dengan aperture .... ISO bagei...... lagi best.... awok suke yang kecik bukan ape.. sebab senang bawak..... Canon pun ok ape.... asei pandei setting....

    P/S: awok pun gune Canon jugakkk..... yang kecik tu pun Canon jugakkk...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...kt KL ni pulak bahang na'uzubillah..huu

    ReplyDelete
  9. @Encik Khamsi Abdullah....
    udah cerah cuaca ni.... mmg paneh.... same le Ipoh ni ha...

    ReplyDelete
  10. beruntong kome. ewah. cakap perok aku kat sini haha.

    follow sini ! helu

    ReplyDelete
  11. awan nano ke
    hahahaha

    alhamdulilah elok cuaca epo ea

    ReplyDelete
  12. @cik Umie Artoqieme....
    kekekek.... kene asah lidah nampak gayenye....

    @cik el....
    awan nano ..... lebih kughang le..... Alhamdulillah setakat ni ok... besok2 tak tau...

    ReplyDelete
  13. ALHAMDULILLAH..LANGIT CERAH. PENANG HUJAN LA PULAK.

    MEH JOIN GA NI. DAPAT RM 35.00
    http://lovingwantie.blogspot.com/2013/06/menang-rm3500-melalui-ga-lambang.html

    ReplyDelete
  14. haa..ipoh mane port mancing eh? Hari tu pergi Tanjung Malim, cari punya cari sampai ke Sabak Bernam -.-"

    ReplyDelete
  15. @cik wantie.....
    Insyallah....nanti awok join...

    @Encik Khamsi Abdullah....
    alamak...awok walopon dok Ipoh.... tak pernah lagi mancing kat Ipoh...

    ReplyDelete
  16. Pulak... ater..canne teman ni nak mancing...? haha

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum D_08

    kelantan punmasih tak terkena tempiasnye.. Alhamdulillah..
    semoga cuaca masa kan datang lebih baik kan..^^

    ReplyDelete
  18. @Encik Khamsi......
    Takpe.... Takpe.... Nanti awok tanye member awok kaki pancing

    @cik Gee GTG.....
    Alhamdulillah...... Moge2 semue tempat pulih dan elok mcm biase....

    ReplyDelete
  19. Perghh..sempat lagi tangkap gambar time keje. Dekat tempat azwa pon, teruk juga jerebunya. Kalah dekat Tanah Tinggi..hahaha.. :)

    ReplyDelete
  20. @cik Azwar Syuhada.....
    Lepas je awok buat entri ni pagi tadi..... Petang ni Ipoh dah start jerebu....... Walopon sikit....

    ReplyDelete
  21. awak koje pagi2 dah masuk opis, malam baru keluor opis, tak perasan tahap jerebu ni camne..heheheh boleh gitu? :D

    ReplyDelete
  22. huhu..johor jerebu teruk.sakit mata,nak memandu pun tak berapa nampak..

    ReplyDelete
  23. @Encik Amin A.R....
    mike keluo gelap...balik pun gelap la ye??? sesekali cuti ni mesti lame....

    @cik latifah zainal....
    bahaye tu.... patot kene bagi cuti untok semua sektor..... bukan sekolah je.....

    ReplyDelete
  24. jangan sampai, bila dah sampai nanti, sesak nafas dibuatnya... cam kami kat sini, duk dlm rumah pun mabuk..

    ReplyDelete
  25. @cik Norhasniza Khalid@Mama....
    tapi dah nampak tande2 jerebu tu nak sampei iPOH....Petang ni udah kelabu je nampaknye ni

    ReplyDelete
  26. kl setakat ni ok
    jerubu x teruk
    kalau tak susah juga :)

    ReplyDelete
  27. @Encik sop....
    elok le camtu... kalo boleh kene jerebu terus lagi baik...... kesihatan kite boleh terjejas ....

    ReplyDelete
  28. cantik awan yg cerah tu...

    dari bangunan mana agaknye tu..?PKNP ke..?hehe

    ReplyDelete
  29. @cik WIrda Amir...
    PKNP??? tak le..... dekat tapi jauh... awok koje berkait dengan pelancongan....

    ReplyDelete
  30. Untung la Ipoh jauh lagi tu. Kat Johor ni memang teruk la jerebu. Dah macam kat Cameron je. Hehe.

    ReplyDelete
  31. @cik Aida Ismail...
    udah sampei dah ni...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss