Malam

Malam......
ceghitenye.......
tak boleh tidooooooo...........
jadinye moh kite kighe itik....
kome tau kat mane ni???
salah satu tempat tarikan yang ade kat Perak ni...
moh...moh.....
kighe...kighe....
Gunung Semanggol
1.......2.......3........4...haaaa....sambung



16 Responses to "Malam"

  1. tak terkira banyaknya itik tu.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yang sikit je tuuuu..... Yang lain tak muat kamera....

      Delete
  2. ..14 jer yg nampak ekornyer hahha, kat mana tuan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg nampak..... Yg tak nampakkkkk???? Lagi banyak ....... Haaa.... Itu le nanti soalan awok hari Rabu nanti.....

      Delete
  3. itik gembo2... hehehe xD dulu pernh tertukar antara itik n angsa..ahhaha xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naseb baek sekaghang udah kenei..... Kalo tak fail spm oooo

      Delete
  4. kire kire kire lagik tak buleh tido...hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe..... Sekughangnye ilmu hisab kite bertambah dgn mengireee....

      Delete
  5. hihihihi...jam 2 pagi tak tidor lagi yer...ish ish ishhhh... :D

    ReplyDelete
  6. 1 ekor itik 2 ekor itik 3 ekor itik .... kroohhh kroohh krohh .

    ReplyDelete
  7. lepas nih kalau fyna tak boleh tido boleh lah fyna kira itik kat sini ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehhhhhh....bolehhhhh.... Sile ...sileee

      Delete
  8. kalo lalu dekat highway tu mesti nak nengok itikkk

    ReplyDelete
  9. @cik amirah..... mike tengok hat belah mane??? kat highway tu???

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss