Ikan Bilis Jantan, Ikan Bilis Betina?

Berkesempatan ke Lumut baghu2 ni.....
awok ke kedai menjuei Hasil Laut....
pernah dengo Kedai Hasil Laut Tarmizi dan Zalina.....
haa... tokeh nye le pun yang menanyakan soalan ni pade awok....

dalam banyak2 ikan bilis.....
macam mane kome nak kenal...
yang mane jantan.....
yang mane betina....

jawapannye???.....
kome teka dulu....
haghi2 cuti ni....
kite berteka teki......

8 Responses to "Ikan Bilis Jantan, Ikan Bilis Betina?"

  1. aikkk x pernah dgr ikan bilis ada jantan betina uhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. awok pun tak penah dengo sampei awok ke kedai tu

      Delete
  2. Yang jantan tak berkopek, kalau betina berkopek :D
    ~Betoi kan? Bak mai seploh hengget.. Hehehehhe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh mike ni cepat beno dapat jawapannye., memang handei mike...

      Delete
  3. ikan bilis jantan kejar ikan bilis betina kutt xD hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke..mcm nujum pak belalang la pulak

      Delete
  4. hahaa..teringat soalan ni di tnya oleh seorang kawan...mmg itu le jwpnnya...tergelak jugak le bila dia bgtau jwpnnya sbb sy xleh jwb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke.. jawapan macam lucah.. dan kata tokeh kedai oghang Perak je yg boleh jawap...

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss