Taman Eko-Rimba Lata Kinjang

Ini 1st entri awok untuk bulan April 2014.....
dan awok up kan entri yang ada kena mengena dengan entri Wordless Wednesday awok haghi tu.....
dan ada yang teka dengan betoi....
tahniah le cho.... tapi takde hadiah le setakat ni...
hikhihkhk...


Memang betoi....
Entri awok kali ni adalah di Taman Eko-Rimba Lata Kinjang....
atopon selalu dipanggei dengan Lata Kinjang, Lata Kijang....
terletak di Daerah Tapah....
dan boleh dilihat daghi tepi lebuhraya PLUS....
alaaaa..... air terjun yang tinggi tu....
itu le dia Lata Kinjang.....














Gambo ni je awok cilok dari Utusan...

14 Responses to "Taman Eko-Rimba Lata Kinjang"

  1. cantik tempatnya...uiyooo..subhanallah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantikkk...... lagi cantik pada awok yg memang gemo kan air terjun camni.....

      Delete
  2. kalau dapat mandi kat sini best nyer... anak anak lagilah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekadang bapak nye yg lebih daghi anak2nye....... tambah pulak sebelum ni musim paneh kan.....

      Delete
  3. akak selalu konfius antara Lata Iskandar dgn Lata Kinjang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama le pun awok ni haaaa Kak Kamsiah..... tapi Insyallah.....nanti2 awok nak cover Lata Iskandar pulak......

      Delete
  4. pernah pegi sekali je kat sini...tapi teman x mandi ler...tengok jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahaiii..rugi le tak mandi... alang2 udah sampei ...

      Delete
  5. aiza tak pernah lagi sampai sini.. cantik lata ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik cik Aiza..... ada lg lata dgn kawasan air terjun yg awok tak cover lg ni...

      Delete
  6. ha..ha.. betul gak teka.. hadiah x dpat la pulak?? ala..he..he,...
    ni baru namaya perakian sejati :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekek.... akan datang la kot.... best jugak kalo buat GA kan... tahniah cho...mike memang Perak Piyo @ True,,,

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss