2 Haghi Takde Entri



Salam semue.....
ghamei (ramai) yang nanye (bertanye) pade awok.....
"ate...ngape ghumah (mengapa rumah) mike soh (macam sunyi jugak leee) jee....
senyap sunyi ...... udah ghope ghumah (rupa rumah) penunggu jee...."


mahap le kome....
awok selame berblog ni....
bulan 11 ni bulan awok paling sebok.....
ade je keghoje (kerja) terkejut datang....

awok tak bulih (boleh) le nak nolak (menolak) keghoje (kerja) yang datang tu kome....
kene buat jugak le.....
walopon keghoje (kerja) yang ade tu buat awok sakit jiwe jee.....
tapi awok buat juge.....

jadi selagi lagi awok mintak mahap pade kome semue.....
awok bukan ngilang membawak dighi (mengilang membawa diri).....
tapi ilangnye (hilangnya) awok keghane tugeh (kerana tugas).....
awok akan cube jugak le memosting entri2 baghu (baru).....

tak banyak....
dapat sikit pun jadile.....
nanti udah ghede (reda) sebok awok ni....
kite bersogheh lagi ye!!!

P/S: nak tau ape maksud bersogheh tu...kome tanye ASJ atopun kak Halima

13 Responses to "2 Haghi Takde Entri"

  1. ooooo..takpe yeop..tak pe...yang dulu didulukan yang kendian yo dikendiankan...teman pun cadang nok nyongkeit saghi due ni.. atee.. asik mike ngan eMMe je ilang ujung minggu.. teman nok juge..babai yeop hihihi..

    ReplyDelete
  2. wah...2hari takde entri ek?
    adeh...den da seploh hari takde entri.adeh...

    den lagi malas..busy tidor je keghoje nyer.heh...

    ReplyDelete
  3. salam yop, teman udoh agak dah...buat je le koje tu, awok paham......
    jgn sampai sakit jiwa sudah la..hehehe...

    ReplyDelete
  4. @ASJ...
    aikkkk....mike pun pandei ngilangkan dighi haghi minggu?????......

    @kakitidor
    ate mane ndak dibuatnye....udah mike gune name kakitidor...... memang mike kene tido leeee.....hehehe

    @cik eMMe.....
    awok ni udah sampei peghingkat nak sakit jiwe dah niii...tulongggg

    ReplyDelete
  5. atee..bior lee...kate oghang paghit...ehehhe...

    name pun keghoje kann...utamakan priority keghoje tu dulu...blogging ni sampingan..ye dak?cume..x dapat nk lepaskn gian ..idak gitu yop nye?

    tauu..bersogheh tuu..mcm brkenal2an la kan....

    ReplyDelete
  6. takpe2...
    dni pun kurang menaip dah skang ni. huhu...

    ReplyDelete
  7. @Ummi Hanie....
    itu le Yong....awok udah tak lalu dah sebeno ni....... nak cughi2 mase pun tak dapat......

    @cik Dni....
    cik Dni walopon kughang menaip....tapi ade jugak 4 - 5 entri sehaghi....

    ReplyDelete
  8. sok cuti. cuti lagi le blog kamu nampaknye ye.

    ReplyDelete
  9. awok pun sibuk bebeno gak..ujung tahun ni biasa la..byk bende nk kena bereskan b4 cuti skolah..huhu

    ReplyDelete
  10. Salam,

    koje koje....ni apa curik tulang nih?

    ReplyDelete
  11. selesey koje nanti sambung le balik bersogheh

    ReplyDelete
  12. sian kamu ye.. tak ngape le.. koje tu lagi penting.. kamu buat le dulu..

    ReplyDelete
  13. @ sopi....
    sekaghang ni lagi lame le awok cuti daghi berblog.....bijjjiiiii bebeno yop oooiii....

    @cik Kalamhati...
    same le kite....tpai koje kite tak same.....tapi bijjjjjiiiiiinye ngalahkan menteghi....kekekek

    @Kak Halima.....
    errr....... awok jaghang cughi tulang....selalu leboh teghuih jeee....hehehe

    @KakYong....
    ni udah bulih bernapeh sikit.... tapi sikit je lee........

    @cik eda~ejai....
    time ksih le sebab paham......hadiah haghi tu pun awok tak pos lagi niii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss