Pekerja Gomen Singapura dapat 2 bulan Bonus!

Ada komen????

9 Responses to "Pekerja Gomen Singapura dapat 2 bulan Bonus!"

  1. nak keje kat Singapore la
    hehehe...
    wow, color hijau sudah....
    ceria....

    ReplyDelete
  2. selama ni deran bonus bape bulan?

    sejak kje sendiri x merasela bonus

    ReplyDelete
  3. huhu.. yeke?

    xpe Mesia pun dpt wit sumbangan gak RM1K... syukur!!! amin..

    p/s: Jgn luper 1/12/2010 bratuq kat mesin ATM... (@_^)

    ReplyDelete
  4. takpe la yeop uii.. jangan kite tanye ape kerajaan bagi ke kite.. tanye ape yg kite bagi ke deme.. alamok !! ghase penin2 ni yeop.. nok muntoh lepaih teman labun ghope itu tadi..

    ReplyDelete
  5. Pergghh!bila kita nak menghase mcm deme tu ye..huhu mimpi yg tak pasti kot..huuhu

    ReplyDelete
  6. Salam Yob D08, komen: org JB sonok ler!

    ReplyDelete
  7. Salam, selamat berkenalan. Sian arr kat dia. Dia org baru dlm 'industri' hiburan ni. Salah pembawaan. Orang kutuk. Kita takyah kutuk. Kalau dia nak syok sendiri, biar jer lah, bukan kaco anak bini kita. Memang dia terover sikit, tapi tulah layan jer.

    ReplyDelete
  8. @cik eMMe....
    tak payah le cik eMMe....kate oghang ujan emaih di negare oghang.....hujan batu dinegare sendiri....baik lagi negare sendiri......
    P/S: sesekali bertukor 'kulit'...

    @cik Yan.....
    deme pun tak tentu jugakkk.....kekadang banyak...kekadang sikit.....keje sendighi lagi pueh..... untung rugi sendighi tanggong..... ghajin sikit...banyak le dapatnyeee

    @cik Dni....
    acii sebenonye cik Dni.... sebabnye rege baghang deme mahei daghi kat Malaysia ni..... jadi deme dapat bones pun....dapat belanje lebih sikit je daghi kite....

    @Wanbu...
    oittt....lame tak nampok nii...kat porem JFC pun tak nampok..... syukur memang syukur....tapi sepatotnye dapat lebih...sbb PM kate ekonomi kite dah ok.....

    @Chor....
    kekekekee...... awok baghu je nak tanye apekehei nye mike tetibe bertuko 'kaler' ni....... naseb baek mike kabe balik...kekeke.....

    @cik Kalamhati....
    kene tunggu je le......selagi tak tuko ....macam tu leee.....

    @Kak Halima....
    deme yang dapat bones......oghang JB jugak dapat meghase...... mase ni le Oghang JB nak tekan deme cukop2.......

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss