Semangat yang hampir ilang!

Banyak tu le lebih kughang semangat yang tinggei


Betoi le kate oghang (orang).....
kalo kite ni gile berblog sebelum ni....
tetibe kite ilang (hilang) lame sikit....
semangat nak berblog pun jadi berkughang (berkurang)....

awok pun kene penyakit ni......
tapi awok bernaseb baek....
sebabnye banyak keghoje (kerja) awok udah setel.....
dan awok bulih tumpukan balik pade blog awok yang itam legam ni....

awok kalo tak sebab ade kengkawan yang sudi berkunjong ke sini....
ghasenye (rasanya) leboh jugak ni........
kengkawan le buat semangat awok berblog ni tak ilang....
teghime (terima) kasih le komee.....

P/S: Kome tau sape kome.......jadi awok tak sebut name kome kat sini...teghime aksih tak terhingge pade kome sebab sudi kesini.......

7 Responses to "Semangat yang hampir ilang!"

  1. jgn risau, kalo mike ilang, blog tak hilang, n kawan2 kt sini pun sentiasa melekat kat blog ni...tak lari kemana de...

    ReplyDelete
  2. selalunya kalo nak kembalikan semangat yang ilang, kita kena puja semangat tu. tapi kang jatuh syirik plak.


    errr... awok dah lari dari topik ke ni?

    ReplyDelete
  3. @cik eMMe...
    time kasih...time kasih....... ghasenye nak teghoyak dah ni....

    @sopi.....
    uiiittt.... hang mimpi lagi kot ni....... lupe haghi ni haghi Isnin kan??? kan???

    ReplyDelete
  4. lari sikit takpe...jagng bagi lari jauh sngat..tak terkejar nnt...
    panggil balik semanagt tuh..

    ReplyDelete
  5. @cik Fiqas......
    itu le naseb baek le tak jauh laghi nye....kalo jauh....memang leboh leeee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss