D_08 & Bola

Awok ade buat pages baghu dekat sebelah tu haaa....
awok setakat letak gambo2 awok same ade mase berfutsal, main bola padang
atopon sekado menonton bola di stadium....
kalo ikotkan ati......
banyak gambo awok nak letak....

tapi kome tengok je le gambo yang tak sebeghape (seberapa) ni...
bukan niat nak bangge dighi (diri) ....
tapi sekado kome tengok je lee....
tak payah komen punnn...heheheh

6 Responses to "D_08 & Bola"

  1. makin maju nampak....dah ada page bagai nih...

    ReplyDelete
  2. wokehh..suda smakin maju yop kite ni...caiyok2 ! ;)

    ReplyDelete
  3. Salam yop,

    Putih pulak back groundnye blog mikeni, tahniah...

    ReplyDelete
  4. maner gambo-nyer yop???
    dah buang ker??
    huhu... lama x nginggah,dah tuko umah br pun x prasan... bzz!! bzz!!

    ReplyDelete
  5. @cik FIqas....
    itu sebab awok belajo dengan oghang ....kalo idak awok pun tak gheti ....

    @cik Dni....
    bulih je....tapi layan gambo je leee

    @Yong Ummi Hanie...
    tq...tq..... kalo takde otai .....tak kemane jugak awokniii.....

    @Chor tinuj....
    sesekali bertuko 'kulit' chor......

    @Wanbu....
    aik??? tak keluo....awok ok je ni..... keluo semue gambo.....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss