Apoknye + Anak2nye Tak Sehat!


Sekaghang (sekarang) ni musim ujan.....
dah ujan kali ni dah bagi kesan pade awok....
awok udah mule batok2.....sakit tekak.....
dan paling kesian nye....anak no2 awok pun udah mule demam.....
yang bongsu pun udah setat batok2.....
awok udah bawak due2 nye ke klinik.....

kesian deme....
dan disebabkan tu jugak le....
awok laki bini tak lena tido malam sepanjang seminggu ni....
berjage malam sebab deme....

takpele....
anak punye pasei bangon tengah malam pun takpe.....
naseb baek esok cuti haghi (hari) minggu....
bulih le kabe (cover) balik ghehat (rehat) yang tak cukop ni...

errr....dapat ke kabe balik ni???

7 Responses to "Apoknye + Anak2nye Tak Sehat!"

  1. skrg ni mmg musim demam.. so take care & selamat menjaga & berjaga.
    Semoga awak dan anak2 cpt sembuh.

    ReplyDelete
  2. @cik shalley
    INsyallah bulihhh....

    @cik Hanis Azla....
    Insyallah..... naseb baek esok cuti...bulih rehat lame sikit...

    ReplyDelete
  3. salam yop,

    kesian awok mndengornye sbb awok dah bese benor lalui pngalaman tuu..bab xcukup tido tu mcm dah sebati katenye...cewahh...takpele yop,byk pahala tuuu....semoga cpt smebuh anak beranak ye!

    ReplyDelete
  4. @ Yong Ummi Hanie...
    awok ni pun naseb baek le ni masok anak ketige...awok udah ade pengalaman...... takde le ghase bebai sangat nak bangon.....tapi ye le...anak punye pasei....apepun sanggop kan???

    ReplyDelete
  5. budak kalo seseme memang libang libu dibuatnye.. kalo baby lagi la.. tepakse la isap idung deme.. ate.. nak buat mcm mane lagi..

    ReplyDelete
  6. anak2 kakyong pun dah selsema & batuk le ni...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss