Penyakit Payah Nak Tido



Errr....
haghi (hari) ni.....
mase ni.....
awok masih lagi tak dapat nak tido....

mate awok ngantok....
tapi bile udah baghing (baring)....
tak mau pulak le nak megholoh (tido)....

awok udah terkena penyakit payah nak tido ke kome???
ape ke name saintifiknye.....
awok kalo udah lepaih (lepas) pukoi 1.00 pagi ni....
kebaghangkalian awok nak dapat tido.....payah....

sudahnye....
ni lee....
bende yang awok tengah buat....
yang kome tengah bace ni le yang awok buat....
makin lame makin meghepek (merepek)....

kome layan je leeeeee.....

7 Responses to "Penyakit Payah Nak Tido"

  1. Salam Yob, weh dah kena imsonia ke tu? Yob ada minum benda2 ada cafein ke? Mungkin teringat banyok koje kat ofis kot? Kalau rasa nak senang tido nanti, cube gi wat exercise berat2 petangnyer, rasanyer kul 8pm dah ngantuk!

    ReplyDelete
  2. kalu kome duk mengadap benda alah ni mmg ler idok tido nyer....cu g bawok baring ateh katil, lena sampai ke jepun le kome...keh keh keh...

    ReplyDelete
  3. Salam Yob, penyakit susoh nak tido ni namanya Imsonia. Jgn minum kopi atau teh atau nescafe sebelum tido...nanti jadi Burung Hantu!

    ReplyDelete
  4. @Kak Halima....
    ghasenye belom lagi kot.....tapi sebab 2 - 3 haghi ni asik tido lambat......itu yang payah nak tido tuuu..... lagi pulak awok udah jaghang exsesais sekaghang ni....lagi le payah nak tido....

    @cik Fiqas....
    idak maunye....awok udah terai..... tak jugak tido nyeee...... ate udah takbulih tido ...awok ngadap bende ni je leee.....

    @Kak Halima.....
    errrr......awok teh je awok minum....kopi jaghang minum....nescafe lagi awok tak minum.....

    ReplyDelete
  5. hehehehe xD kalau sy , xleh tido baca buku or p solat , hafaz Quran ^___^ ehhehee

    ReplyDelete
  6. cik AiSyA LiEzA...
    Alhamdulillah........ bagoih le

    ReplyDelete
  7. cik AiSyA LiEzA...
    Alhamdulillah........ bagoih le

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss