Haghi Jumaat


Awok suke haghi Jumaat....
selain daghi (dari) Jumaat ni penghulu segale haghi (hari).....
Jumaat jugak menandekan kite bakei bercuti besok nye.....
hehehehe....

selain tu waktu keghojenye (kerjanya) pendek.....
masok pukoi 8.00 pagi.....
pukoi 12.15 tgh udah setat ghehat (start rehat).....
masok balik pukoi 2.45 petang.....
mane le tak pendek waktu berkeghoje (berkerja) haghi (hari) Jumaat ni.....

Haghi (hari) Jumaat juge kite bulih bersemayang Jumaat....
walopon 'statement' awok ni macam budak2.....
tapi cube kome bayangkan bile lagi haghi nye ...waktunye....
kome dapat tengok masjid melimpah ghuah (ruah) dengan oghang (orang) berjemaah waktu siang????.....
takde kome.......

itu sebab awok suke haghi (hari) Jumaat......
dan lokasi peberet (favourite) awok semayang Jumaat.....
ade 2 tempat..... Masjid Negeri Ipoh dengan Masjid Al-Aulia, Padang Tembak (tapi oghang manggei Masjid ni Masjid Tembok).......

patotnye haghi (hari) Jumaat ni diishytiharkan sebagei (sebagai) haghi (Hari) cuti.....
bio memudahkan kite bersiap pegi semayang.....
mat saleh deme galakkan bercuti haghi (hari) Ahad sebab senang deme nak pegi semayang dekat gereja deme.......
kite yang bute tuli ni pun ngikot le bercuti jugak haghi Ahad.....

Entahleeee

1 Response to "Haghi Jumaat"

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss