Pukoi 1.41 pagi..


Errmmm....tak bulih nak tido le pulak....
mate awok ngantok....
tapi asei pejam....
tak jugak tertido.....

nak membace.....
takdele.....
udah gelap ni....

sudahnye....
awok ambik laptop adik awok ni....
online kejap......

sambei2 (sambil2) tu bukak blog awok.....
takde bende ape pun yang awok nak ceghite (cerita)......
saje je gatei (gatal) tangan....
tulih (tulis) je ape yang terlinteh (terlinta) dekat kepale hotak awok ni.....

sambei2 (sambil2) tu bulih (boleh) jugak awok baleh (balas) komen kengkawan...
dan berblogwalking pagi2 bute ni.....
jadile...... nak kaber (cover) balik bebeghape (beberapa) haghi (hari) yang awok tinggei (tinggal) ni....

P/S: nak bukak tibi.... maleh (malas)....

6 Responses to "Pukoi 1.41 pagi.."

  1. patutlah sampai ke blog sw33tdarling... heeeeeee

    ReplyDelete
  2. dni lak malam tadi busy.. huhu tak sempat bw

    ReplyDelete
  3. tido le awey. kate nak pegi exam PTD. hehe

    ReplyDelete
  4. Ate, mun mate dah tak mahunye megholoh pegi kedei mamak le meli mee goren mamak..

    ReplyDelete
  5. biase le yeop oii.. oghang ghumoh masih bepantang yak..hihihi.. yeop.. teman sebut name mike kat n3 baghu teman.. haghap mike idok kesoh yak..

    ReplyDelete
  6. @cik sw33tdarling.com....
    sesekali nak jugak melawat blog kengkawan...

    @cik Dni
    takpe......cik DNi...kalo dah tak sebok biase sehaghi tulih 10 - 11 entri baghu....

    @sopi.....
    macam senang je...tapi tak tau leee

    @Yop tinuj....
    ishhh...peghut awok udah kedepan ni.....tak nak le tambah lagi...... udah ghope mengandong 2 bulan oooo

    @Yop ASJ
    awok ok je CHor.....selagi awok tak tersedak ni ghasenye ok...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss