Jemputan Ghesmi


Uisshhh....... D_08 udah berjempot ni kome.....
ape ceghite (cerita) ni???
hehehehe....

sebenonye awok nak menjemput.....
sape2 yang kaki putsal......
atopon sekado berhajat nak mengeluokan peluh.....
awok nak mengajak kome same2 berputsal dengan awok.....

kalo sebelom ni geng2 awok selalu buat haghi (hari) Jumaat malam....
tapi memandangkan ghamei (ramai) yang nak balik ke kampong....
kehadighan (kehadiran) makin lame makin kughang (kurang).....
jadinye kami2 ni menuko haghi (menukar hari) kami berputsal!!!....

kome jangan ghiso (risau)....
geng2 awok ni semuenye macam awok....
geng peghot (perut) kedepan...
setakat nyepak2 bola bulih lee.....

lupe plak....
butir2 ektibiti menyepak ni dekat bawah ni....

Haghi : Ahad
Jam : 6.00 petang....
Tempat : Extreme Park, Tambun (Sebelah Bandar Sunway Tambun dengan The Lost World of Tambun)....
Bayaghan : bergantong pade kehadighan (kehadiran), kalo ghamei kughang le mayonye (ramai kurangle bayarnya)....


ektibiti menyepak ni awok n geng buat tetiap minggu....
kalo ghajin (rajin) moh ler komee.....

5 Responses to "Jemputan Ghesmi"

  1. selamat mengeluarkan peloh jantan, hehehe...

    ReplyDelete
  2. @cik eMMe....
    teghime kasih...... moh le joinnn

    @cik Dni....
    kalo cik DNi kat sini ...kompem awok ngajakkk

    ReplyDelete
  3. Inngatkan Jemputan rasmi apa tadi. Walimatulurus yg ke dua kali ke...eheheheh.

    p/s: eMMe tu teror tau main futsal! ;)

    ReplyDelete
  4. @cik JUE.....
    uiiikkkkk jangan oooo......hehehe

    P/S: selagi tak tengok tak pecaye cik eMMe tu terer main futsal!!

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss