1 April Yang Bodoh


Besok 1 April 2011....
selughoh (seluruh) duniye ingat 1 April ni sebagei (sebagai) April Fool....
dan kite yang ade kat Malaysia ni sebok2 le pun ndak menyambot haghi (hari) yang dikatekan bodoh ni....
yang banyak melebih2 nye pulak oghang (orang) Melayu Islam kite ni pulak tu.....

adoileee....
awok ni bukanle Islamik sangat....
tapi sebagei (sebagai) oghang (orang) Islam ...
jangan le kite cepat sangat terpengaruh dengan bende2 tak sehat ni....

sebab ape awok kate macam tu???
sebabnye itu tujuan April Fool ni pun udah tak betoi...
satu haghi (hari) kite mengenekan oghang (orang)....
dan tak elok tu!....

ghenti2kan (hentikan) le kome.....
tak semue yang daghi (dari) baghat (barat) ni elok....
walopon niat hanye nak berseghonok (berseronok) tapi kalo terlebih seghonok (seronok)....
bulih mengundang kite kepade lagho ......

jadinye ...
tolong le kome ye......
pade yang mude2 tu....
ndak berseghonok tak salah.....
tapi caghi (cari) seghonok (seronok) yang tak lagi daghi (lari dari) bateh (batas) kite seoghang (seorang) Islam....

P/S: pesanan ni untok kome semue....dan juge dighi (diri) awok...

9 Responses to "1 April Yang Bodoh"

  1. ada ape 1 April..ah! same cam ari lain gak kan...heeee~ jgn biarkan diri diselubungi kebodohan..wat biasa sudah, heeee...

    ReplyDelete
  2. april fool, valentine day. banyak benor haghi yang lagho ye. haghi jemaat yg mulia idak le plak deme nak nyambutnye. hihi

    ReplyDelete
  3. katakan tidak ye...hihi

    ~biaselah..memacam mereka nak buat untuk sesatkan umat Islam...harap2 kite dijauhkan...Aminnnn...

    ReplyDelete
  4. betoi tu..tak elok ngenakan orang lain

    ReplyDelete
  5. xde keje dorg ni sj je nak ngenekn org on 1st april tu..

    ReplyDelete
  6. dni penah kena april fool dulu... kawan kata adakelas malam. lepas dni g dalam 10 mnt dia mesej april fool. uwaaaaaaaaaaaa



    p/s: kelebihan ahli avon dapat diskaunnya & kalau ada promosi ahli je boleh beli dengan harga tu.. kalau perempuan biasanya suka untuk barangan intimates. memang selesa. kalo berminat leh contact dni.. ;)

    ReplyDelete
  7. Bila april fool sibuk celebrate.. siap buat preparation nk kenakan kwn2.. tapi kalau benda yg baik2 mcm Hari Maulidur rasul ke tanak pulak sambut..

    ReplyDelete
  8. kalu nak kenekan org... bukan setakat 1 april.... hari2 pon boleh..

    huhuhu...

    aku hanya sambut cuti umum sahaja...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss