MATTA Fair 2011


Haaa.....sape tak peghenah (pernah) dengo MATTA Fair 2011???
takpe...ni awok ceghite (cerita) sikit....
MATTA Fair ni meghupekan (merupakan) karnival @ Pesta @ pameghan (Pameran) pelancongan.....
dianjokan (dianjurkan) oleh Persatuan Pengembaraan & Agensi Pelancongan Malaysia .....
name omputih deme le MATTA tu...
Malaysia Association of Tour & Travel Agents (MATTA).....

MATTA Fair ni udah bertahon2 dan berkali2 deme buat.....
mase MATTA Fair ni le kome nak meghase (merasa) dapat pakej2 pelancongan yang mughah (murah) daghi( Dari) biase.....
mase ni jugak le kome bulih caghi (cari) mane tempat menaghik (menarik) yang kome nak pegi....
dengan rege (harga) yang menaghik (menarik).....
pakej deme ni tak semestinye domestik....
malahan antaghebangse (antarabangsa) pun ade jugak....

tengok pade naseb kome le......
kat bawah ni awok letakkan tagikh2 (tarikh) MATTA Fair ni akan dilangsongkan diselughoh (seluruh) Malaysia untok tahun 2011....
cumenye tempat @ venueyang awok kosongkan tu je yang tak kompem lagi kat mane......
jadinye kome....ambik peluang yang tak selalu kome dapat ni....

Untok maklumat lebih lanjot kome bulih ke Laman Rasmi MATTA

Pergilah Melancong!!!!


MATTA Fair Kuala Lumpur March 2011
11 - 13 Mar 2011
Putra World Trade Centre (PWTC)

MATTA Fair Sarawak 2011
11 - 13 Mar 2011

MATTA Fair Perak 2011
11 - 13 Mar 2011
Stadium Indera Mulia, Ipoh

MATTA Fair Johor 2011
25 - 27 Mar 2011
Danga City Bay

MALAYSIA TOURISM EXCHANGE 2011 (MTEX 2011)
22 - 25 May 2011
Mahsuri International Exhibition & Convention Centre
Kedah

MATTA Fair Negeri Sembilan 2011
8 - 10 Jul 2011
Terminal 1 Shopping Centre

MATTA Fair Penang 2011
22 - 24 Jul 2011
Penang International Sports Arena (PISA)

MATTA Fair Melaka 2011 29 - 31 Jul 2011
Dataran Pahlawan Melaka Megamall


Kebetolan MATTA Fair Perak akan dilangsongkan minggu ni seghentak (serentak) dengan MATTA Fair KL & MATTA Fair Sarawak.......
dan Insyallah awok akan bertugeh (bertugas) minggu ni kat MATTA Fair Perak .....
bertempat di Stadium Indera Mulia, Ipoh....

2 Responses to "MATTA Fair 2011"

  1. rasa cam nak pegi..tp ngenangkan org sure ramei, maleh pulak rasanya..
    idak la gamaknya tu nak pegi. huhu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss