Hari Wanita


Pertame2nye awok nak ucapkan Selamat Hari Wanita pade semue blogger2 wanita yang selalu berkunjong ke blog awok ni.....
Keduenye pulak.......
teghime (terima) kasih pade wanita2 yang ade dalam hiduop awok selame ni....
teghutamenye (terutamanya) Mak awok, Mem Awok,Anak Daghe (dara) awok (yang bakei jadi wanita..lame lagi)..... Kakak dan adik2 awok (maklomle awok soghang je anak jantan dalam famili)....
dan pade semue wanita yang peghenah (pernah) muncui (muncul) dalam hidop awok....

Teghime (terima) kasih keghane (kerana) menjadi sebahagian daghi (dari) hidop awok.....
Teghime (terima) kasih keghane (kerana) telah mencoghakkan (mencorakkan) dighi (diri) awok.....
Teghime (terima) kasih keghane (kerana) menyempurnekan lagi hidop awok......
Teghime (terima) kasih keghane (kerana) telah wujud dalam kamuih (kamus) hidop ande....

Sesungguhnye kome semue sunggoh bertuah.....
sebabnye....haghi (hari) wanita disambot selughoh (seluruh) duniye (dunia)......
tapi haghi (hari) lelaki takde pulak disambot.... ahaksss....

P/S: awok ghase (rasa) dulu2 mase awok kecik2 dulu ...tak peghenah pulak dengo banyak haghi (hari) disambot oghang (orang) Malaysia....yang ade...haghi (hari) ghaye (raya)....haghi (hari) kanak-kanak..... sekaghang (sekarang) ni....sebot je haghi (hari) ape....semue ade....

P/S1: udah 100 tahun haghi (hari) wanita ye??? udah tue jugak le wanita ni ye??? hehehe

6 Responses to "Hari Wanita"

  1. "dan pade semue wanita yang peghenah (pernah) muncui (muncul) dalam hidop awok...."

    bunyinye macam ramey je ex-gepren kamu dulu.. hehhehe.. jgn maghah ye yeop.. teman guro aje.. =P

    ReplyDelete
  2. hehehe..wanita yng pernah singgah dalam hidup??aik aik..teringat2 lagi ke tuuu

    ReplyDelete
  3. dni mula kenal hari wanita sejak 11 tahun yang lalu :D

    ReplyDelete
  4. ehem2... awok mude lagi ye...;)

    ReplyDelete
  5. sabor la yob, mungkin tak lama lagi akn wujud lah hari lelaki pulak,,:P

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss