Hinenye Islam.....


Awok pasti ghamei (ramai) yang terbako je hati bile dapat tau Amerika Laknatullah n co. menyeghang (menyerang) Libya....
dengan alasan deme dapat perkenan daghi PBB....
dan jugak alasan untok menyekat Askar Gadaffi menyeghang (menyerang) oghang (orang) awam....

kughang (kurang) hajo betoi le deme ni.....
si Amerika Laknatullah ni awok ghase (rasa) satu je....
yang deme ndak sesangat tu minyak yang ade kat Libya tu....
itu je alasan sebenonye....

tapi awok cukop sedih bile Negara2 Arab....
dibawah Liga Arab.....
takde pun main peghanan (peranan) untok elakkan seghangan (serangan) deme tu....
dan biokan oghang Libya setelkan masalah dalaman deme....
bukannye campotangan daghi (dari) negara baghat (barat) laknatullah.....

si Gadaffi pun satu....
udah2 le dok kat ateh (atas) tu....
dulu ye kamu tu hero.....
tapi bile udah lame berkuase.......

kamu jadi gile kuase....
contoh terbaik ade kat Malaysia ni haa....heheheh

3 Responses to "Hinenye Islam....."

  1. yeop..
    baghu haghi ni teman bulih jenguk mike..sebelum ni idok bulih..blog mike ade virus katenye..ghalat beno teman..
    err.. teman gemo ayat mike yg last tu hihihi..

    ReplyDelete
  2. ini la masalah dunia arab ni..takde nya nak nolong sesama sendiri.sebaiknya selesaikan le atau tolong le yg mana boleh diselesaikan..ini idok..diam je..last2 org luo jugak yg lebih sudu dr kuah

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss