Buffered Earnings ke 4

Alhamdulillah....
ade lagi BE yang awok dapat.....
masok ni udah 4 BE awok dapat dalam mase terdekat....
tu Iskandar Malaysia SS tu.....

betoi ghezeki (rezeki) Ramadan ghasenye (rasanya) ni....
time kasih le Nuffnang....



11 Responses to "Buffered Earnings ke 4"

  1. bestnya dpt byk BE....

    Blog saya dah takde BE pun...sob..sob...

    ReplyDelete
  2. syukur beno kalo dpt bnyk gini BE nya..memng rezeki ramadhan ni yob

    ReplyDelete
  3. haha sampai skg ni aku xtw camner nak taw kite dpt BE ke x..hehe

    ReplyDelete
  4. Kalau dikongsi dengan orang ramai pun apa salahnya.. ;D

    ReplyDelete
  5. muroh rezeki...alhamdulillah! simpan wat budget open house..hehee

    ReplyDelete
  6. wahh.tahniah ye...ZouL pun lama tak dapat BE

    ReplyDelete
  7. @cik Izan Ishak...
    Alhamdulillah....rezeki....tapi idak le banyak macam blogger yang tersohor lain tu....deme... kekadang sampei muntah le dapat BE...

    @cik amirah...
    ALhamdulillah...rezeki...

    @♥NuR SyAFiQah♥
    ..awok pun macam tu jugak...memule tak tau....lame2 ok le...

    @cik OMR (Rose)...
    kalo le bende ni awok bulih berkongsi dengan mike....memang awok ndak kongsi...

    @En YOUsof...
    komen awok same macam komen pade cik OMR tu...

    @cik Ieda Al-Habsyi...
    Alhamdulillah...rezeki....tapi kite jangan tamak kan...gune caghe yang betoi yeee...

    @moneymakergroup...
    tq....tq...

    @MamaYatie....
    Alhamdulillah.... bajet open haus??? kaghang awok ajak ...MamaYatie n co kene datang nanti...

    @En Zoul....
    tahniah....nanti dapat le tu.....

    ReplyDelete
  8. salam....
    saya nak tanya,sebenarnya BE akan diberi ketika bila?adakah kalau ramai orang komen kat entry kita@kalau orang klik iklan kat blog kita atau bagaimana?

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss