Eklan yang Ditaghik (Ditarik) Balik...



Ini le eklan yang oghang komplen tu....
ade 3 semue nye.....
dan semuenye memang eklan kat 8TV.....
kome ghase macam mane???

10 Responses to "Eklan yang Ditaghik (Ditarik) Balik..."

  1. saya rasa iklan ni bagis...mungkin cina terasa kot sebab yg watak utama cina...

    ReplyDelete
  2. alemak...pc takder speaker..kena tunggu mlm nnt br leh tengok..

    ReplyDelete
  3. aik...pasei ape kena tarik balik?mcm pesanan khidmat masyarakt je pun..

    ReplyDelete
  4. iklan ape ni? alaa..xleh view la kt pc opis nii..ermm

    ReplyDelete
  5. Ok je iklan ni..iklan pesanan yg baik..

    ReplyDelete
  6. iklan ni bagus.. tapi sbb ditarik balik tu kenapa? copyright issue?

    ReplyDelete
  7. dah tak boleh tengok...
    T___T
    ketinggalannya..

    ReplyDelete
  8. @En Suez....
    kite kat Malaysia ni belom terbukak lagi minda pasei bende2 ni....kalo kat luo tu.... bukan kate oghang biase....pemimpin deme pun deme buat main kan je...tapi ateh dasar lawak je le...takde niat ape pun...

    @MamaYatie...
    ate..udah tengok ke belom eklan ni???

    @♥NuR SyAFiQah♥
    takpe....youtube ade....

    @cik -Sara-...
    udah tengok ke belom eklan ni???

    @En Brilliant Marjan...
    kite ni suke sensitif tak bertempat....

    @cik Fiqas....
    bukan sebab copyright issue....tapi sebab sensitif tak bertempat.....

    @Cikya...
    Youtube ade....

    @cik Madiana Mohd...
    tengok kat youtube je...

    @cik amirah...
    macam awok cakap kat ateh tu.... oghang kite tak terbukak lagi pasei bende2 ni....kite cepat sensitif pade bende yang bukan2.... bende yang patot kite sensitif hagham kite tak ambik pot...

    @

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss