Udah 1/6 Pose Ghupenye (rupanya)!!!

Haghi (hari) ni udah masok pose ke 6....
kalo ikotkan haghi (hari) nye...
maknenye udah 1/6 pose dah kite ghupenye (rupanya)....
tak lame dah tu....
kekekek......

padan le kat opis awok ni deme beghebot2 (berebut2) pasang lagu ghaye (raya)....
lepaih (lepas) satu...satu...
punye le tak sabo....
kekeke....
takpe le...
layan je le....

10 Responses to "Udah 1/6 Pose Ghupenye (rupanya)!!!"

  1. mula2 memang rasa tak sabor2 nak raya

    tapi bila ramadhan dah nak berakhir,
    rasa sdih plak sbb tak pasti lg dpt bertemu ramadhan yg akan dtg..tsk!

    ReplyDelete
  2. teman blum nak dengor lagu raya..cemeh pikir pasei performance..blum dpt peluang & ruang nak bertarawih..sedey..

    ReplyDelete
  3. lagu raya tu penguat semangat utk berpuasa.. ;)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt
    Ate bukan stakat lagu ghaye je, kuih ghaye, kain langsir ( nak sebut langsior x baegape buleh) tentu seghonok kalo dilabun. Ce citer ce citer....

    ReplyDelete
  5. tak lama lagi sambut lebaran lah kita ye

    ReplyDelete
  6. saya suka lagu raya ni.. terutama lagu raya dulu dulu..

    ReplyDelete
  7. atenye mike. tak sabor jugak nie nak beghaye.. hee

    ReplyDelete
  8. D..
    teman masih tengah mikio maksud 1/6 tu.. adeih.. lambat la teman ni..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Yob, dah tue-tue pun nak beraye cam bebudok! Only in Malaysia.

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss