Haghi (hari) Kedue.....

Alhamdulillah....
Udah selamat 2 haghi (hari) kite berpose.....
Penat sikit sebab cuace paneh (panas)....
Walopon koje dalam ekon.....

Kalo kome ghase (rasa) lame lagi nak berpose ni....
Baek kome jangan kighe (kira).....
Kome tempoh je.....
Takde le teghase (terasa) lame lagi nak ghaye (raya).....

P/S: Errrrr..... Adeke yang udah pikir nak beghaye (beraya) ????

10 Responses to "Haghi (hari) Kedue....."

  1. tak pikir raya..tak pikir raya..

    bahahahaha :D

    ReplyDelete
  2. tak pikir raye.. cume pikir nak penohkan pose sebulan.. hehhehe..

    ReplyDelete
  3. yer lah yeop.. hari yg penuh dugaan juga hari ke2 nih...

    baru kebah demam.. tp dah dekat2 nak berbuka, memang flet habis.. x selera nak makan.. minum ajer.. lepas isya' baru makan sikit..

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa...

    lum pikir raya agi la, ngah pikir poket sempat tak sampai raya nanti...

    pegi bazar duit macam air jerk huhu...:(

    ReplyDelete
  5. bila dah dewasa ni, dah tak kira hari dah.. dulu zaman budak2, iye lah, duk kira hari je tunggu nak raya..

    ReplyDelete
  6. tak pikir raya... tapi baju raya dah lebih sebulan siap...

    harharharharhgar..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Yob, panah kat Ipoh? Kat Shah Alam panah gak tapi berangin, Alhamdulillah. Akak nak balik Parit pagi ni nak makan deghoyan! Mak nak moreh esok.

    ReplyDelete
  8. semalam mmg agak meletihkan sbb yanpun dari kg.. sampai umah lepak terus.. heheh

    ReplyDelete
  9. baju raye awok dh siap 3 pasang. opsssss!!!:)

    ReplyDelete
  10. takde raya nak beraye lagi pon..tp dok memikio boleh abih ke idok pose sebulan ni...jenuh jugok thun ni

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss