Saman lagi?!




Adoile.....
kes saman JPJ awok tak setel lagi....
tetibe awok dapat saman lagi....
kali ni saman polis pulak.....

ni mase awok ke Kolumpo 16 Julai dulu....
awok ngaku ....
memang ateh (atas) Highway awok laju....
tapi yang heghan nye (hairannya)....
awok bukan kene saman pasei bawak laju kat Highway....

tapi awok kene saman bile udah masok kat Kolumpo....
pukoi 10.22 tu awok betoi2 ateh (atas) Kerinchi Link....
awok tau berdasarkan ateh (atas) tiket tol (Jalan Duta) yang awok bayo pukoi 10.05 pagi...
sabo je le....



RM melayang lagiiii.....
naseb baek awok bayo gune MyEG.....
senang...tak payah beghato (beratur)....

8 Responses to "Saman lagi?!"

  1. awok guna myeg..ada satu saman o/s tp awok belum nak bayor sebab tarikh disaman tu awok ada kat KL..saman keluar kat melaka..cane tu??

    ReplyDelete
  2. apa lagi kasi duit raya kat pak polisi laa jwpnye....hahahahha!

    ReplyDelete
  3. simpan dulu kang nak buat duit raya tak cukup.. hehe

    ReplyDelete
  4. huhuhu.. apa nak buat bro... bayor je... tak bayo kang lagi susah..

    ReplyDelete
  5. @MamaYatie...
    kalo camtu kene semak kat balai..... member awok kene macam ni jugak.....saman ateh gune kete....tapi no plate tu nombor motor die.....semak2...dapat lepaih....

    @cik amirah...
    ape ndak buat....tak bayo nanti tak bulih buat roadtax...

    @cik eMMe...
    terpakse jugak kongsi....

    @cik pena rozie....
    naseb leee....

    @cik ~nsar~....
    cadang nye macam tu jugak....roadtax dgn insuran pun mati bulan 12..... sempat lagi ni...

    @cik LM...
    kene jugak bayo...cik LM...

    @Abang Jonni...
    itu le....bayo tetap bayo...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss