Hadiah Daghi (dari) Jakel (Riamoda Ipoh)


Ini le bendenye yang awok kabo awok dapat karpet pree tu....
Pertandingan ni kalo tak salah awok awei (awal) tahun haghitu (haritu) deme buat...
dan baghu (baru) semalam le deme bagi hadiah pade para pemenang nye.....
walopon awok tak dapat hadiah TV LCD Panasonic Viera yang 6 unit tu...
Moto Naza Flash 125cc 4 unit tu....
Motokar Viva EX yang 2 unit tu....
tapi awok suke jugakle...
sebabnye tak peghenah (pernah) lagi awok menang cabotan bertuah selame ni...

Jadile.... Saguhati pun saguhati leeeee
walopon senyom awok macam tak ikleh (ikhlas) ....
tapi awok redo (uhuk...uhuk...)....
sebabnye awok ingatkan awok dapat karpet yang kat bawah sekali tu...


Bukan calang2 kome...
deme jempot Exco Belia & Sukan Perak...
Dato Zainol Pahzi untuk bagi hadiah.......

antaghe pemenang karpet semalam.....
jadile....


Ini pulak mase lepaih (lepas) tamat majelih (majlis) semalam....
sessi memilih karpet......
bese (biasa) le oghang (orang) Malaysia....
beghebot (berebut) tu udah jadi budaye....

Awok sebab maleh (malas) ndak beghebot (berebut) dengan oghang2 (orang2) tue yang ade....
awok ambik je le....mane yang sempat...
kighe (kira) lawo jugak le karpet yang awok pilih ni....
beso pulak tu......
jadile....karpet ghaye (raya)...

Karpet yang awok angankan awok dapat semalam...
ghupenye (rupanya) awok dah menipu dighi (diri) awok sendighi (sendiri)...

P/S: Haghap (harap) maap....gambo2 pemenang tv lcd, moto dengan motokar awok tak letak..... bukan sebab awok dengki yeee.....heheheh

9 Responses to "Hadiah Daghi (dari) Jakel (Riamoda Ipoh)"

  1. jadi le jugak Yob. Buatan Mesir tu.. hihi. :D

    ReplyDelete
  2. ok le tu yob. sape nok bg pree...hehehe..tu ler bahaya kalo berangan awei2, takut kecewa..hehe

    ReplyDelete
  3. ok dah tu yob..jimat duit kome..hehee

    ReplyDelete
  4. @PUANSTROBERI...
    jadile..... macam yang yong cakap...buatan Mesir tuuu...hehehe...

    @cik nuyui a.k.a miss NUSHA...
    tq...tq...

    @c i k a n a
    tq...tq...tq

    @cik amirah...
    itu le....awok redo....dah dapat pree macam ni pun dah kighe ok le tu...

    @En Den...
    tak beghape sakan lagi tu.... kalo sakan ....kompem awok beli lagi karpet...

    @MamaYatie...
    rezeki....... memang jimat.....tak payah nak keluo belanje nak beli karpet baghu..... kekekek

    ReplyDelete
  5. sonoknye dapat kapet pree.. bukan senang org nak bg pree2 cenggitu..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss