Suprise daghi (dari) Riamoda

Audit opis awok baghu (baru) je habeh (habis)....
nampok gaye macam tak banyak yang kene tego....
Alhamdulillah.....
ghupenye (rupanya) deme buat lawatan penampilan audit je.....
itu sebab sekejap je.....

sementaghe (sementara) awok tunggu kene dok bincang dengan bos awok...
ape bende yang odit tego ni....
awok dapat kol daghi (dari) Riamoda Ipoh...

Riamoda Ipoh waktu malam
gambo ehsan gugel & blog eyriqazz.com


Jeng...jeng...jeng....
deme telepon ni ade kene mengene dengan belian kain yang awok buat mase awei (awal) tahun dulu....
awok memang udah tak ingat langsong...

mase awok beli tu ....
deme ade buat cabotan bertuah...
dengan belian RM200 ke ateh (atas) ...
kite layak join cabutan bertuah ni...
awok memang tak ingat langsong pasei bende ni...

sampei le ke haghi (hari) ni....
deme kol kabo yang awok menang cabotan bertuah...
kekekek...tak peghenah (pernah) le seumor hidop awok menang cabotan bertuah....
hadiah utame cabotan bertuah deme ni motokar viva ghasenye (rasanya)...

tapi awok tak menang hadiah motokar tu....
deme kabo awok menang karpet ruang tamu....
beso mane... awok idak tau.....
kekekeke....

haghi (hari) Rabu ni pukoi 10 pagi deme akan buat majelih (majlis) penyeghahan (penyerahan) hadiah di perkaghangan (perkarangan) Riamoda Ipoh....
kome tunggu...
nanti haghi (hari) Rabu awok aplod gambo2 berkaitan acaghe (cara) ni....

P/S: jadile ....dapat le karpet ghaye!!...kekekekek

9 Responses to "Suprise daghi (dari) Riamoda"

  1. cheit.. teman 2 minggu lepeh gi sopping baju ghayer kat situ xde pon inform ape2.. hampeh punye riamoda kkekekekek

    ReplyDelete
  2. ate nyer... berseri2 ler ruang tamu deme ngan kapet (free) baru. Hihi.

    17hb tu Perak mmg cutikan. Wahh.. mmg berbaloii.. hihi :D

    ReplyDelete
  3. dapat karpet raya tu...bestnye...xksh la besar ke kecik yg penting free...hihi

    ReplyDelete
  4. loghat perak ea? terbelit lidah nk baca.. hehe

    tp suke dgr org perak ckp.. :)

    ReplyDelete
  5. uii...rezeki raya tu yob..kalo yob taknak bg pada awok..hehe

    ReplyDelete
  6. bess nye kan...tak pernah dapat hadiah cabutan bertuah..kurang tuah agaknye...huhuh

    ReplyDelete
  7. @Edel...
    padan muke kamu.... kekekek..

    @PUANSTROBERI...
    udah rezeki oghang ndak bagi.... iye...memang 17/08 ni Perak cuti Nuzul Quran...

    @Abe Goreng...
    macam tapi tak same....

    @cik aisha...
    ye betoi....sape ndak bagi kan???? pree pulak tu...

    @cik LM...
    beghaye dengan karpet baghu le awok nanti ni...

    @cik syafa...
    terbelit??? .... macam terbelit...tapi idak pun.....

    @cik amirah...
    tak nak?? Mem awok udah beghiye2 dah tu....

    @cik hyazz...
    bukan kughang tuah tu....tapi belom bertuah lagi....lepaih ni ade le tu....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss