Hari Sunyi dan Sepi!


Hari ni!
Macam awan tu!

18 Responses to "Hari Sunyi dan Sepi!"

  1. kat sini dah hujan lebat yob...menempuh hujan lebat dan angin tadi...

    ape le gamaknya yg dimenungkan tu...jauh sampei ke awan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaksss... macma jauh berjalan luas pemandangan.... camtu le...

      Delete
  2. Nape sunyi sepi? Ramai cuti ke arini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. merujuk balik komen ni hari Isnin... memang ramai yang cuti.. awok tinggei sorang je...

      Delete
  3. kenapa bro?
    cer cite..cer cite sikit ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde ape... ok je... blog takde entri hari Isnin...

      Delete
  4. Minggu ni minggu yang suram. Awan mendung membawa hujan, rahmat kepada seluruh insan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....... sejuk sikit rasa....

      Delete
  5. Mike ni nak kena gi FAM Trip lagi ni baru ler tak sunyi....ekekekekeke...... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaksss.... Insyallah.. ada lagi akan datang... yg kompem bulan 5.. tiap2 minggu takde kat rumah...... mike pun standby....

      Delete
  6. Replies
    1. cantik ...... ingat nak buat header.. tapi sebab gambo mendung... takut blog pun mendung nanti...

      Delete
  7. ni nak bagitau gambar sunyi ke? org tu tengah kesunyian ke? atau org yang tengah komen ni sunyi? cer citer 2x

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekek.... blog yang sunyi masa tu.... hihih

      Delete
  8. Apa yang di tenung sangat tu
    Udah-udah la ya hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itule cik akak.. barang yang lepas jangan dikenang...

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss