Moh Berbasikal

Gambo masa awok dengan kengkawan berbasikal dari Pengkalan Pegoh ke Bukit Paku, Simpang Pulai...
tumpooooo.......

Ini gambo lama awok dengan kengkawan berbasikal....
semenjak dua menjak awok mula 'beraktiviti' ni...
teringin nak berbasikal balik.....
kesian pulak basikal awok yang tersadai atas almari tu....

tak percaya??
atas almari....
nanti awok letak gambonye nanti....


18 Responses to "Moh Berbasikal"

  1. Mai singgah rumah teman di tg malim...

    ReplyDelete
  2. Tuan memang best berbasikal nie
    Lama betol dah tak ngayuh basikal nie hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr.... cik akak ..takyah le panggei awok tuan.... panggei cho ke... yob ke... dah ok.....

      Delete
  3. wah.. boleh pula dia tersadai kat atas almari.. hihi..

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    wahh... best nyer dapat berbasikal.. seronok dan dapat keluar peluh.. sihat badan..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumussalam tuan......
      memang betoi.. selain seronok...kita dapat keluo peluh..... beriadah....berskuan ni pun satu tuntutan dalam Islam jugak kan.....

      Delete
  5. salam perkenalan. Saya dr blog 'loving wantie'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.... ok ...selamat datang ke blog tak sebeghape awok ni...

      Delete
  6. wahh ini terbaik nie.,, memang sayang betul pada basikalnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayang tu satu hei..... takut letak luo nanti...tinggei tayar je nanti.... acik

      Delete
  7. Wah...tu mesti besikal harga ribu2 tu sampai simpan atas almari...ekekekeke... syok jugak berbasikal ni.... :>)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekek....... adalahhh... takut nak letak luo... takut tinggei tayar..... memang syok..... berbasikal ni

      Delete
  8. kesian basikal tu...ateh almari tersadei nyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ate...mana nak buatnye cik Noe...... lama tak berkayuh..... sibuk (sibuk le sangat)....... kekekek

      Delete
  9. lama dah tak berbasikal. kalau berbasil ni surte mengah mengah aih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi.. badan tak fit... stamina kurang... memang mengah leee

      Delete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss