Bile lelaki buat kegheje (kerja) peghempuan (perempuan)

Ceghitenye (ceritanya) macam ni....
awok tertengok NONA (haaa....jangan ingat awok tak tengok ghancangan macam ni) tadi kat tibi3...
ditunjuk deme perkahwinan si Siti Sarah dengan si Shuib Sepah pade 27 Februari yang lepaih (lepas).....
memang meghiah (meriah) le....
maklom le oghang (orang) berwanggggg.....

daghi (dari) persiapan baju kawen deme......
mekap deme.....
pelamin deme.......
semuenye dibuat dek kaum Adam....

baju kawen deme dibuat dek Hatta Dolmat....
Mekap ....... (lupe name)....lelaki yang buat....
Pelamin ...(lupe name lagi)....lekai jugak yang buat.....

bukanle awok heghan (hairan) dengan femonena kegheje (kerja) peghempuan (perempuan) dibuat oleh lelaki.....
tapi awok heghan (hairan) mane pegi kaum hawa dalam bab2 menyiapkan si pengantin, bajunye, mekapnye dan jugak pelaminnye.....

2 Responses to "Bile lelaki buat kegheje (kerja) peghempuan (perempuan)"

  1. sebab perempuan dah buat keje lelaki..hua hua hua

    ReplyDelete
  2. orang kata, bila lelaki buat kerja perempuan tambah-tambah bab kencatikan ni, mereka lagi kreatif..
    entah lah...
    mungkin ada betulnya, bergantung pada orang.
    tapi jangan suka-suka bagi kerja seni kat sebarang lelaki lar, nanti hancur.. T.T

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss