Lelaki kate....

Lelaki kate......
dapor tu tanggongjawab peghempuan (perempuan)......

Lelaki kate.....
Peghempuan ni bukan drebar yang bagoih (bagus)....

Lelaki kate....
Peghempuan tak payah belajo tinggi2.....sudahnye ke dapor jugakk.....

Lelaki kate....
Peghempuan ni tak layak jadi ketue....

Lelaki kate....
Peghempuan ni banyak menyusahkan daghi menyenangkan....

Lelaki kate....
Peghempuan ni pandei mengekploitasi lelaki......

Lelaki kate.....
Peghempuan jugak punce lelaki deghite (derita).....

Lelaki kate.....
Kegheje2 (kerja2) yang lembot je yang sesuei untok peghempuan .....

banyak ni cukople ye....
nanti2 kite tengok pulak ape peghempuan kate pulak.....

5 Responses to "Lelaki kate...."

  1. tu fitrah Allah jadikan pasangan lelaki perempuan..saling melengkapi..
    tapi ada gak yg lelaki kata tu tak betul hehe..muhasabah diri masing2

    ReplyDelete
  2. perempuan ni kata..
    lelaki jangan duk suka-suka mengata..hee

    lagi perempuan ni kata,
    jangan judge perempuan kalau yang membuatnya minoriti..

    lagi nak kata,
    kadang-kadang yang lelaki kata tu ada betul nya.

    ye dakk ?? :D

    ReplyDelete
  3. peghempuan kate..
    same sajee..Allah jadikan kita dgn kelebihan dan kekurangan masing2..
    supaya kita saling lengkap melengkapi..bukan memperlekehkan sebelah pihak

    ReplyDelete
  4. masing2 kena pandai jaga sikap n bertoleransi :)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss