Cuti....

Errr....adeke yang berkeghoje (berkerja) haghi (hari) ni?????
Hehehehe.....tak raged le keghoje (kerja) haghi (hari) ni kome.....
Ceeee kome tengok oghang (orang) Perak yang keghoje (kerja) kat Perak....
Rileks je cuti haghi (hari) ni......

Oh ye....
Cuti haghi (hari) ni adalah bersempena dengan haghi (hari) keputeraan Sultan Perak....
Paduka Seri Sultan Perak Sultan Azlan Muhibuddin Shah Ibni Almarhum Sultan Yusuf Ghafarullah-ullah...
Jadinye disebabkan tu le ghamei (ramai) bloggers Perak yang tak berblog haghi (hari) ni....

Maklomle ghamei (ramai) yang berblog daghi (dari) opis....
Hehhehehhe
okle kome....
Pade ghakyat (rakyat) negeri Perak dan jugak ghakyat (rakyat) negero lain yang berkeghoje (berkerja) atopon belajo di Negeri Terchenta awok ni Perak Darul Ridzuan......
Awok ucapkan selamat bercuti.....
Pade kengkawan yang berkeghoje (berkerja) tuuuu..hehhehe...
Selamat Berkeghoje (berkerja).......

5 Responses to "Cuti...."

  1. ui..seronoknya cuti yob.padanla aritu balik karai penuh dah bendera perak.mcm nak pilihanraya..ehe

    ReplyDelete
  2. ate..seronok la yer bercuti2 time org lain keja..hehee

    saya tag award

    http://dis-mysimpleworld.blogspot.com/2011/04/one-lovely-blog-award-siapa-nak-kenal.html

    ReplyDelete
  3. huhuhu... kan best kalo ader undang2 "barang saper warga perak, walau duduk dekat mane pon bulih cuti, sempena hari keputraan sultan perak" isk... nih dengo daghi jauh je le... huhuhuh

    ReplyDelete
  4. ate, macamane mengkeme yg warga Perak tapi merantau ne??
    Idak ada cuti yea?? hihihi. :>

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss