Hujan Lebat di Ipoh

Ehsan pakcik gugel lagii

Sampei sekaghang (sampai sekarang) awok tak bulih balik lagi.....
hujan lebat ya amat di tambah dengan angin.....
itu yang buatkan hujannye bertambah lebat tu.....

jadi sementaghe (sementara) nak tunggu hujan ni sidang (reda).....
awok ghase (rasa) nak berblogwalking dulu le....
ate....moh le kome ...kite berlaghi2an (berlari2an).....

5 Responses to "Hujan Lebat di Ipoh"

  1. ate kamu tido ler di opis ye
    hehe

    ReplyDelete
  2. hujan itu rahmat...kadangkala boleh bawa bala gak ye yop...

    ReplyDelete
  3. ate pi le terejun kat ayo tu...singkap memori zmn bebudak dulu~hee

    ReplyDelete
  4. mandi hujan sangat best :)
    hehe.. habis keluar sume bahasa perak eyh :)

    ReplyDelete
  5. betui kater sarah tuh yop oiiii. moh kiter mandi ujan. nak seghonok lagi kiter mandi ujan boleng ajer.... hahahahahahahahahaha. idak boleh teman bayangkan....... biler dah tuer tobeng mandi ujan boleng.....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss