Ke Stadium Lagi....

Game malam tadi....
game kelapan Liga Super Malaysia.....
Perak vs Felda United ....
Perak menang 1 - 0 ...
hasei (hasil) jaghingan (jaringan) Akmal Rizal Ahmad Rakhli....

Macam biase awok akan angkot satu batalion ke stadium.....
kome layan je le gambo kat bawah ni...
gambo hasei (hasil) awok dan anak daghe (dara) sulong awok tangkap....

Daghi(dari) dok kat ateh (atas).... udah ke bawah mem awok dudok... maklomle... bebudak ni nak space lueh (luas) .... senang nak berlaghi (berlari)....

Tengok si Amsyar.... bukan main seghonok (seronok).... awok kene bukak mate lebih sikit le malam tadi... sebelah kanan tengok bola.... sebelah kighi (kiri) tengok deme....


ni gambo versi deme berdue berlaghi.....
jenoh memeghati (memerhati) deme....
bukan bulih lepe (lalai) sekejap...
kalo lepe....ntah kemane2 deme pegiii

si Amzar yang udah botak.... bukan mau die tido ... bile kat tempat ghamei (ramai) oghang (orang) ni....

Mem awok yang megang (pegang@dukung) si Amzar.....

Awok dengan Amsyar.... memule je nak dudok ateh ghibe (atas riba) awok.... lepaih (lepas) tu...jenoh...... takde mau nye die dok kat awok dah....

3 Responses to "Ke Stadium Lagi...."

  1. seghonoknyee satu family berkampung kt stadiumm..=)

    ReplyDelete
  2. salam yob, mentang2 lawan felda, sunyi jer stadium!

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat bawak semua..hihi..comelnya amzar..udah botak..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss