Majelih Pernikahan Adik Ipor Awok


Awok sambong sikit ceghite (cerita) adik ipor awok bernikah ni....
Majelih (majlis) pernikahan deme telahpun selamat dilangsongkan pade haghi (hari ) Jumaat lepaih (lepas) 22/04/2011 selepaih (selepas)Asor.....
dengan sekali lapaz je.....
sah le deme jadi suami isteghi (isteri)......

ceghite (cerita) chenta deme ni mudah sangat.....
dan perjalanan deme jadi gelpren/boipren ni pun tak lame....
agaknye disebabkan deme ni bukan jenih (jenis) yang gheti (reti) nak berpasang2 lame sangat .....
teghoih (terus) je si pehak lelaki hanto rombongan meghisik (merisik) + bertunang ghaye (raya) Haji tahun lepaih (lepas) .......

takpele....
kome layan gambo je le....
sebab nye awok tak beghape (berapa) nak ade kat majelih (majlis) deme ni....


Si pengantin lelaki : Mohd Rasif Mohd Hussiah


Si Pengantin Perempuan : Nurul Husna Saripudin






Awok sambong sikit ceghite (cerita) adik ipor awok bernikah ni....
Majelih (majlis) pernikahan deme telahpun selamat dilangsongkan pade haghi (hari ) Jumaat lepaih (lepas) 22/04/2011 selepaih (selepas)Asor.....
dengan sekali lapaz je.....
sah le deme jadi suami isteghi (isteri)......

ceghite (cerita) chenta deme ni mudah sangat.....
dan perjalanan deme jadi gelpren/boipren ni pun tak lame....
agaknye disebabkan deme ni bukan jenih (jenis) yang gheti (reti) nak berpasang2 lame sangat .....
teghoih (terus) je si pehak lelaki hanto rombongan meghisik (merisik) + bertunang ghaye (raya) Haji tahun lepaih (lepas) .......

takpele....
kome layan gambo je le....
sebab nye awok tak beghape (berapa) nak ade kat majelih (majlis) deme ni....

errr...gambo kawen deme kendian le awok letak......
Teghok (teruk) beno le line celcom saghi due (sehari dua) ni

5 Responses to "Majelih Pernikahan Adik Ipor Awok"

  1. janji syukur dah selamat...biasa la tu broadband memang kena byk sabo

    ReplyDelete
  2. tahniah da selamat kawin
    semoga kekal ke akhir hayat..

    berukben xsalah deh..line 3G yang slow mlow kot..ehehh

    ReplyDelete
  3. moga mereka bahagia ke akhir hayat..amin.

    ReplyDelete
  4. belum cuti sekolah, org kawen dah ghamey kan? :D

    ReplyDelete
  5. kamu dapat bireh la ye.. hehehhe.. tahniah..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss